Yardım İmei uçtu

    Konu Sahibi
İmei uçtu
Merhaba arkadaslar bende HTC desire 620g dual sim var.ben yanlis recovery.img yukleyerek imei lerin 2 sini de ucurdum
Simde telefonum sim karti 2 yuvada da algilamiyor
Ne yapmam lazim
 
İMEİyi Geri Kazandırırsın Diye Biliyorum Mühendislik Modu Var ORayı Açıp Yazıyorsun Heralde Yada Orjinal ROMu Yükleyip Denedinmi
 
    Konu Sahibi
Ya o mühendislik moduna girince kendim imei yazamiyorum ki
Ordaki hiçbirşeyi degistiremiyorum
 

tayren

Üye
Orjinal rom ile düzelir büyük ihtimal discovery dede bir ara başıma gelmişti orjinal roma dönünce düzelmişti
 
    Konu Sahibi
Ya stock rom yuklicem diye basima gelmeyen kalmadi
Bi telefoncuya gitsem halledemez mi ??
 
daha önce imei atılmışsa atamaz
 
ozaman atıla bilinilir
 
Tepkiler: batuuboysan

ismail

Üye
Merhaba arkadaslar bende HTC desire 620g dual sim var.ben yanlis recovery.img yukleyerek imei lerin 2 sini de ucurdum
Simde telefonum sim karti 2 yuvada da algilamiyor
Ne yapmam lazim
Telefonunu rootla ilk önce. Eğer imeileri biliyorsan mtk droid tools vs programları araştırarak imeileri yükle
 
mtk droid tools ile değiştirebilirsin diye biliyorum ama root gerekli
 
    Konu Sahibi
Mtk yüklü ama ordaki sayıları degistiremiyorum
Ayrıca evet imdi lerimin 2 sini de biliyorum bataryanin arkasında yazıyor
Ayrıca telefon root lu onda sıkıntı yok
Ya simdi xposed san uygulama kurup falan denedim
Onlar imei1 e de imei2 ye de ayni numarayi atiyo yine tel sim karti gormuyor
Telefoncuya gitsem halleder mi hallederse kac para oderim
Ya da baska bi program oneriniz var mi