İlluminatinin Sitesinde Örgütün Amacı Yazıldı !!


Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
N1C<-lazımdeğil

N1C<-lazımdeğil

Üye
Evet arkadaşlar 1 yıldır geriye doğru sayan illuminati sitesindeki sayaç bugün bitti.
ve sitede karşımıza çıkan yazı ; İlluminati

Gerçekten de amaçları bu. bir sayaç bitiyor diğer sayaç başlıyor. tek amaçları insanları korkutmak. en sonunda böyle bir yazı çıkarsa hiç şaşırmayın.
 
devran_34

devran_34

Üye
7 Aralık burdan bak + o sitede bi yazı vede şifre verilmiş bi yerde okudum ama türk bi site hacklemiş o siteyi

bir okudugum a görede o gün bu ilii mili i seyin dogum gunu imiş hep sıayı dediğin gibi tekrer ediyormus
 
coolasker54

coolasker54

Üye
Ahahha :ehe inanan varsa iyi kapak olmuş.
 
coolasker54

coolasker54

Üye
ya hocam 2 ergen çıkıyor ve bi site yapıyor. ve insanlarda açaba diye bakıyor. çoğo kişilerin 5 dk da nerde kurulduğu ip den nerden yönetildiğini bulacakken kimse bişi yapmıyor.

ASPARAGAS :oke:
 
devran_34

devran_34

Üye
he yaw ben bunu face milete dagıtıyom ona bakmadım ama 7dcemberi çökertenler kurmus bu 7aralıgıda :)
 
N1C<-lazımdeğil

N1C<-lazımdeğil

Üye
he yaw ben bunu face milete dagıtıyom ona bakmadım ama 7dcemberi çökertenler kurmus bu 7aralıgıda :)

Türkçe konuşmayı deneyebilir misin ?

Bir Gün Aşağılamadığım Tüm Apaçiler

İçin Bize Küfredeceksiniz!
 
devran_34

devran_34

Üye
Türkçe konuşmayı deneyebilir misin ?

Bir Gün Aşağılamadığım Tüm Apaçiler

İçin Bize Küfredeceksiniz!


kusura bakma kızın biri fake hesap acmıs ablamı beni eklemiş gece gece onla konusuyodum dedim derdin ney filan ona heyecan yaptım :ağlarım:
kıza dedim şimdi sana düzlükde giderdim ama tanıdık filan çıkarsın
sonra dedim derdin ney diyo birilerini işletcem
3 dk var ablamıda benide sil dedim sildi
yoksa adres alıp topluca dayak atmaya gidecektim gece gece bu ne ya :off:

banada apaçi dene dünyayı yakarım bak
 
greenmile

greenmile

Üye
Basindan beri diyoruz bu isler bos isler olursek oluruz,takmayin boyle seyleri kafaniza :)






(Bu mesaj Galaxy Mini ile gönderilmi&#351; olabilir.)
 
  • Beğen
Tepkiler: devran_34
devran_34

devran_34

Üye
Basindan beri diyoruz bu isler bos isler olursek oluruz,takmayin boyle seyleri kafaniza :)






(Bu mesaj Galaxy Mini ile gönderilmiş olabilir.)

başından beri diyorum bu adamlar dünyayı yönetmek istiyo
 
N1C<-lazımdeğil

N1C<-lazımdeğil

Üye
kusura bakma kızın biri fake hesap acmıs ablamı beni eklemiş gece gece onla konusuyodum dedim derdin ney filan ona heyecan yaptım :ağlarım:
kıza dedim şimdi sana düzlükde giderdim ama tanıdık filan çıkarsın
sonra dedim derdin ney diyo birilerini işletcem
3 dk var ablamıda benide sil dedim sildi
yoksa adres alıp topluca dayak atmaya gidecektim gece gece bu ne ya :off:

banada apaçi dene dünyayı yakarım bak

banane senin facebookundan ? bu cümlelerinde bile bir süre hata var.
sen gel bizim time biz apaçileri adam ederiz :oke:

başından beri diyorum bu adamlar dünyayı yönetmek istiyo

" o " aldı başını gidiyor neden " r " koymuyorsun ? :ehe
 
devran_34

devran_34

Üye
banane senin facebookundan ? bu cümlelerinde bile bir süre hata var.
sen gel bizim time biz apaçileri adam ederiz :oke:

ben sizin time apaçi time adam yoluyom zaten o q lu mulu olanlardan
bana türkçe hacasını hatırlatdın kadına inadına selamın aleyküm derdim :) derdiki burası kehvemi bende derdim sınıfa selam verdim hocam :)
 
N1C<-lazımdeğil

N1C<-lazımdeğil

Üye
ben sizin time apaçi time adam yoluyom zaten o q lu mulu olanlardan
bana türkçe hacasını hatırlatdın kadına inadına selamın aleyküm derdim :) derdiki burası kehvemi bende derdim sınıfa selam verdim hocam :)

Tamam konu değişmesin. sana kalsa hayatını yazarsın buraya..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’in yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt