Cezzbedici3
Üye
sence amerika bizim güçlenmemizi istemese bize diil uçak yaptırmak bunun lafını bile ettirirmiydi?....Demekki şunu anlıyoruz: Amerika diyor ki: Ortadoğu projesinde siz(Türkiye) ve İsrail bizim iki kolumuzsunuz.. İsrail bizim karanlık yüzümüz olurken siz bizim barış yüzümüz olacaksınız.. Her ikinizde teknolojilerinizle Ortadoğunun Amerikası olacaksınız ama siz bunu biraz ağırdan alın önce dünyaya çeşitli faaliyerle adınızı duyuralım sizi dünyaya tanıtalım sonra tüm bu popülariteyi teknolojiyle birleştirelim ve karşınızda yeni büyük güç.... Ya yanında olursunuz yada yok olursunuz (Türkiye)ortada bır dengesızlık var abd ve ısraıl resmen turkıyeyı kontrol edıyorlar ya
