burada bu konunun açılmamış olması beni şok eder
nokia 3110 ilk 3110 yeni versiyon değil

bu modelden sonra da zaten matrix filmindeki sürgülü kapaklısı çıktı onu da kullandım çoğunu kullandım zaten hepsinin yeri başkadır yeşil 7110 mu ne vardı rulo tuşlu ve dev ekran büyük olaydı bizim için

6210 falan artık hiç takip etmiyorum yeni modellerin çoğunu bilmem bile
