Benim değilde kardeşimin bir komşusu vardı aynı binada oturuyorlardı,O kadın duyduğu her ayak sesine,her insan sesine,her zil sesine kapıyı açar ve binaya gelip gidenlere bakardı.çok garip bence
Benim değilde kardeşimin bir komşusu vardı aynı binada oturuyorlardı,O kadın duyduğu her ayak sesine,her insan sesine,her zil sesine kapıyı açar ve binaya gelip gidenlere bakardı.çok garip bence
garip tabi ya bizim yandada komsular var.annemler arada memlekete giderler ben tek kalırım.Arkadaslarımı cagiririm iste annemler gelince yan binadaki komsular anneme rapor verir(kac kisi vardi, ne yaptılar) kamera var sanki evde
garip tabi ya bizim yandada komsular var.annemler arada memlekete giderler ben tek kalırım.Arkadaslarımı cagiririm iste annemler gelince yan binadaki komsular anneme rapor verir(kac kisi vardi, ne yaptılar) kamera var sanki evde
bir keresinde ben tek başımaydım yani tek başıma bir zamanlar kalıyodum annemler bazen geliyodu ziyarete falan ne var ne yok diye(tabi bende gidiyodum hayırsız değilim) bi tane komşum var babama diyo böyleleri geliyo (bizim burda eğer saçın havada, arkadan biçimsiz uzatma, küpe falan varsa çakkala çıkıyo adı yani serseri dedim ben dövmeden rahat etmem hani benim babamlardan çekineceğim durum yok seri katilde alsam eve bişi demezler ama komşumun öyle olduğunu öğrenmek beni çileden çıkardı yav ev sahibi bişey demiyo sana ne oluyo sanki evi yıkacaz parti yapacaz kız arkadaşlarımı bile eve almıyom sırf millete sakız olmasın diye dua etsin benden büyük yaşıtım olsaydı acımazdım
bir keresinde ben tek başımaydım yani tek başıma bir zamanlar kalıyodum annemler bazen geliyodu ziyarete falan ne var ne yok diye(tabi bende gidiyodum hayırsız değilim) bi tane komşum var babama diyo böyleleri geliyo (bizim burda eğer saçın havada, arkadan biçimsiz uzatma, küpe falan varsa çakkala çıkıyo adı yani serseri dedim ben dövmeden rahat etmem hani benim babamlardan çekineceğim durum yok seri katilde alsam eve bişi demezler ama komşumun öyle olduğunu öğrenmek beni çileden çıkardı yav ev sahibi bişey demiyo sana ne oluyo sanki evi yıkacaz parti yapacaz kız arkadaşlarımı bile eve almıyom sırf millete sakız olmasın diye dua etsin benden büyük yaşıtım olsaydı acımazdım
Üst komşumuz kafadan üşütük
Hergün evdeki bütün halılar çırpılıp süpürülür mü yahu
Kovadaki bütün su aşağı dökülür mü? Bide en üst katta oturuyor. E haliyle en çok bizim ev etkileniyor. Ama eve satılık yazısını astı
Üst komşumuz kafadan üşütük Hergün evdeki bütün halılar çırpılıp süpürülür mü yahu Kovadaki bütün su aşağı dökülür mü? Bide en üst katta oturuyor. E haliyle en çok bizim ev etkileniyor. Ama eve satılık yazısını astı