karayel90
Üye
-
Konu Sahibi
-
Ayni fikirdeyimBizde olsa çalarlardı
.Bizde olsa çalarlardı
malesefBizde olsa çalarlardı
bu yzıdan sonra pişman oldum ne de olsa 50 yılda sadece 3 suçun olduğu Osmanlı Devletinden geliyoruz afbuyurunsoruyu okuduğum anda cevabı tahmin ettim. her forumda her konuda aynı şey yapılıyor bizde kesin çalarlardı kesin döverlerdi kesin vururlardı vs.. uzayıp gidiyor. başakasına gerek yok biz kendi milletimizi ülkemizi itibarsızlaştırmak için uğraşıyor gibiyiz. şimdi bu şekilde davranmayanı tenzih ederim tabiki ayrıca bunu yapana da kişisel bir kastım yok alınmayın lütfen arkadaşlar ama yapmayın yapmayalım böyle yapanları da uyaralım. ben medeniyim diye geçinen çoğu milletten daha uygar bir millet olduğumuzu onlardan çok daha insancıl ve değerlere saygılı olduğumuzu düşünüyorum. elbette arada kötü tohumlar var her millette ülkede olduğu gibi ama bizim tanımımız onların üzerinden yapılmamalı. evet burda olsa tıpkı orda olduğu gibi bir güvenlik önlemi olmasa tabi ki çalınır bu dünyanın her yerinde böyle emin olun Atlantsberg'de de aynı keza çalınır. sanki hırsızlık bir bizim ülkemizde var gibi konuşmayın. kendinizi küçük görmeyin göstermeyin. Saygılar.
bende noktayı bunun için koymuştum zaten.Ben zaten çürük elmalardan bahsettim
İnsanların ülkemizi kötü yorumlamaları ne kadar da utanç verici. Almanyanın ahlakı zannediyorsunuz ki Türkiyede ki insanların ahlakından daha mı gelşimiş ? Neden bilmiyorum ama her defasında Türkiyeyi bir karalama çabaları var. Üstelik bu karalayanlar da malesef TR vatandaşı...Bizde olsa çalarlardı
Ben görüşünü destekliyorum, zaten senin de amacının milleti karalamak olmadığı belli kardeşim. Dediğin gibi bizim burada olsa, orada bir tane bisiklet bırakmazlar. Acı ama gerçek bu maalesef.Fikrim yanlışsa mesajım silinebilir...
Güvenlik kamerası koyarsan kimse ellemez.Ben görüşünü destekliyorum, zaten senin de amacının milleti karalamak olmadığı belli kardeşim. Dediğin gibi bizim burada olsa, orada bir tane bisiklet bırakmazlar. Acı ama gerçek bu maalesef.
Güvenlik kamerası koyarsan kimse ellemez.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?