İletişim Sayfası

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
symbian.forever

symbian.forever

Üye
ilyas abi ko adminmi oluyor :hmmm
 


Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
:ah

---------- Eklendi @ 18:30:04 ---------- Yazıldı @ 18:29:38 ----------

Ben de sitenin başına geçiyorum, maxicep'i satın aldım.
 
  • Beğen
Tepkiler: spy ghost
'h716043'

'h716043'

Üye
evet prator dedi ozan onayladı yakında
 
spy ghost

spy ghost

Üye
:ah

---------- Eklendi @ 18:30:04 ---------- Yazıldı @ 18:29:38 ----------

Ben de sitenin başına geçiyorum, maxicep'i satın aldım.
hayırlı olsun ortaklık alabilirmiyim saatlerce maxicepte aktifim felan :d:
 

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Ama direk admin olmana karar verdik co'luk olmaz sana.

---------- Eklendi @ 18:41:07 ---------- Yazıldı @ 18:40:25 ----------

hayırlı olsun ortaklık alabilirmiyim saatlerce maxicepte aktifim felan :d:
Ayın üyesi ve MaxiStar ol seni co yapayım
 
spy ghost

spy ghost

Üye
Ama direk admin olmana karar verdik co'luk olmaz sana.

---------- Eklendi @ 18:41:07 ---------- Yazıldı @ 18:40:25 ----------


Ayın üyesi ve MaxiStar ol seni co yapayım
tamam 1 saate hazır :anlas:
 
'h716043'

'h716043'

Üye
aslında adminlik istedim olmaz dedi bende co-adminlik istedim olur dedi yakında verilecek
 

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
O değilde MaxiStar yarışması düzenleyeyim mi yahu :hmmm 5 kere yapıldı 2 kere ben kazandım :hmmm 3 kere katılmıştım zaten :D
3.kez kazanmak ayıp olur :islik Neyse bir düşüneyim


---------- Eklendi @ 18:45:43 ---------- Yazıldı @ 18:45:25 ----------

aslında adminlik istedim olmaz dedi bende co-adminlik istedim olur dedi yakında verilecek
Ben konuşurum merak etme.
 
'h716043'

'h716043'

Üye
bekliyorum cevabını mert
 
tempestshine

tempestshine

Üye
4 tane misafir konuyu okuyor.onlar ne alaka??
 
'h716043'

'h716043'

Üye
ben gizliyim
 
s@hr@

s@hr@

Üye
:aman2:
 
tempestshine

tempestshine

Üye
Şu anda 5 kişi bu konuyu okuyor. (3 üye ve 2 misafir)

tempestshine

ben kimseyi göremiyorum :ağlarım:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt