valla bizde arkadaşın yalancısıyızBenden habersiz co-admin oluyor hemde o derece..

ilyas abi ko adminmi oluyor![]()

---------- Eklendi @ 18:30:04 ---------- Yazıldı @ 18:29:38 ----------o
Ben de sitenin başına geçiyorum, maxicep'i satın aldım.

---------- Eklendi @ 18:30:04 ---------- Yazıldı @ 18:29:38 ----------
Ben de sitenin başına geçiyorum, maxicep'i satın aldım.

hayırlı olsun ortaklık alabilirmiyim saatlerce maxicepte aktifim felan
---------- Eklendi @ 18:30:04 ---------- Yazıldı @ 18:29:38 ----------
Ben de sitenin başına geçiyorum, maxicep'i satın aldım.

Ayın üyesi ve MaxiStar ol seni co yapayımhayırlı olsun ortaklık alabilirmiyim saatlerce maxicepte aktifim felan![]()
tamam 1 saate hazırAma direk admin olmana karar verdik co'luk olmaz sana.
---------- Eklendi @ 18:41:07 ---------- Yazıldı @ 18:40:25 ----------
Ayın üyesi ve MaxiStar ol seni co yapayım

5 kere yapıldı 2 kere ben kazandım
3 kere katılmıştım zaten 
Neyse bir düşüneyimBen konuşurum merak etme.aslında adminlik istedim olmaz dedi bende co-adminlik istedim olur dedi yakında verilecek
ben gizliyim
Şu anda 5 kişi bu konuyu okuyor. (4 üye ve 1 misafir)
- Revengeful*,
- s@hr@*+,
- 'h716043'*,
- symbian.forever

