t.uzuner
Üye
İletim Raporu Sesli
merhaba e72-1 081.003 C00.01 sürümünü kullanıyorum. önceden yoktu yeni başladı mesaj iletildiğinde de mesaj gelmiş gibi telefon ötüyor ve çok kısa bir süre(anlık) mesaj resmi beliriyor ve gidiyor. bunu nasıl kapatabilirim. iletim raporunu kapatınca sorun yok tabii doğal olarak.
2. derdim. evde wlan a otomatik bağlanıyor. wlan a bağlıyken internet radyosunu tarayıcıyı veya internetle çalışan ne var ise açmaya çalışınca bağlanmıyor. tarayıcı bağlantı kurulamadı hatası veriyor. wlanı kesiyorum o tekrar otomatik bağlanana kadar tarayıcıyı yada programı açtım açtım yoksa aynı hata. bunu nasıl çözebilirim
bu 2 derdimin var mı bir çözümü formatta attım bu arada hardından yine de yemedi
2. derdim. evde wlan a otomatik bağlanıyor. wlan a bağlıyken internet radyosunu tarayıcıyı veya internetle çalışan ne var ise açmaya çalışınca bağlanmıyor. tarayıcı bağlantı kurulamadı hatası veriyor. wlanı kesiyorum o tekrar otomatik bağlanana kadar tarayıcıyı yada programı açtım açtım yoksa aynı hata. bunu nasıl çözebilirim
bu 2 derdimin var mı bir çözümü formatta attım bu arada hardından yine de yemedi
