İki arada bir derede kaldım :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
İki arada bir derede kaldım :)
Arkadaşlar yakın zamanda yazda bitmeden bir tablet almayı hedefliyorum . Bir yanım diyorki iOS al seri olsun , bir yanım diyorki napcan iOS u Androidli tablet al . Birde genelde internet amacıyla kullanacağım için Android li tabletler daha cazip geliyor . En az Ipad 2 kadar seri olan Asus Transformer Pad TF300T ye çok beğendim alırsam bu ikisinden birini alıcam . Size sorayım dedim . Yalnız şimdi bura Ipad bölümü yüzde 90 lık kısmı yani Ipad kullananlar sende gel aramıza gibisinden Ipad diyebilirler ki kesin olur bu lütfen objektif olalım . O kadar tabler arasından bi bu ikisi kaldı. Şimdi dediğim gibi ağırlıklı olarak internet arada bir oyun olacak . Flash Player biraz ağır bastırıyor mesela . Ama Apple bu demeden edemiyor insan

Bu arada Android kullanıyorum zaten bana kimse android kadar saçma işletim sistemi görmedim muammelesi yapmasın . Gayet akıcı ve artık oyunlarıda o kadar kasmıyor .

Evet cevabınızı bekliyorum . Birde konu yanlış yere açılmışsa affola tabletler bölümü bulamadım Ipad bölümüne açtım hazır Ipad 2 de işin içindeyken
 
Bence asus almalısın ipad her isini gorur ama ios bir zamandan sonra can sikiyor ama android alirsan ilk bi ay internete girersin sonra sikilinca rom falan atip eglenirsin ama ipad daha iyi bunu soyliyim bu benim gorusum sahsen ipad i sirf icinde bi uygulama var tableti windows 7 yapiyo cakma degil super bisey onun icin alirdim
 
    Konu Sahibi
o programı biliyorum ama öyle bişey kullanmayacağım zaten Asus diyarsunuz o zaman bende Asus da iyice odaklanmıştım . Asus alacak gibiyom ama mesajlarınızı hala bekliyom
 

15097

Üye
İnternette çok gezeceksen tabiki de iPad öneririm.
 
bi ortama girdin masaya asusmu koycan yoksa apple mı
eğer asus daha iyi böle böle ozellikli diyosun ama karşındaki kişi onu bilmicek işte bide o açıdan düşün ona sadece basit uyguna kaçış bir tablet gelecek yaa
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Ben de New iPad var ve gayet memnunum. İnternet konusunda çok iyi.
 

rstsn

Üye
sen böyle başkaları ne diyecek şeklinde olaya yaklaşırsan baştan hata yaparsın
ama benim the new ipadim vardı sonra sattım galaxy tab 10.1 aldım aralarındaki farklar ise ipadin ekranı çok güzeldi ama galaxy tabın onun ki kadar güzel değil ve menü geçişleri ipad bundada ezer geçer ama internete girince flash playerın olması bambaşka bişey aynı zamanda android te türkler için daha kolay program bulursun örneğin türk dizilerini izlemek için bi programı ipadde belki bulamazsın ama androidde kolayca bulursun neyse karar senin tercihini tableti ne yönde kullanacağın belirlesin
 

Revengeful

Emekli Yönetici
4S iyi. Ama 5in çıkmasına fazla kalmadı. İstersen ucuzlamasını bekle ya da 5i al. Çünkü Apple'ın stratejisi eski ürünlerini eskitmektir.

Doğruyu söylemek gerekirse yakında flasha bağımlı kalacağımızı sanmıyorum. Video siteleri falan İOS'a uyumlu olacağını düşünüyorum bir süre sonra. Çünkü yavaş yavaş olmaya başladı bu. Apple'ın neden flash desteklemediğini rahmetli Steve güzel bir şekilde açıklamıştı.
 
    Konu Sahibi
Arkadaşlar ben iyice düşündüm ben iOS falan yapamam dedim . Hem android alışkanlığı var . Varsınmenüler yarın saniye yerine 1 saniyede geçsin kaybım olmaz . Evet flash artık önemli bir etken değil ama internetten tegra gücünün daha iyi olacağını süşünerek ve 4.0 daki internet hızını tadan biri olarak Asus u seçtim ben Hepinize teşekkür ederim
 
Kardes bende 5 cıkınca 4s alcam büyük fark olurmu bide neden flash yok söylermisin
 

yok ya bide iphone 5 bekleyemem uygun bi fiyat olmaz benim için 4s hazır uygunken alırım ben saol, 4s in problemleri varsa yazarmısınız
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...