İhtiyarın Sopası

@Safak

Üye
    Konu Sahibi
 
Tepkiler: Baydırman

@Safak

Üye
    Konu Sahibi
aslında bir ihtimal var benim evde o zamanlar kullandıgım nokia 500 duruyor heralde ama ekran gg usb ıle pcye baglarsam yada baglantı kurarsam hafızasında olabılır
 
Tepkiler: Baydırman