ALpeRenBuGRa
Üye
İETT otobüsüne molotoflu saldırı
İETT otobüsüne molotoflu saldırı
İstanbul Sultanbeyli'de izinsiz gösteri yapan bir grup, belediye otobüsünü yaktı.
YOLCULARI İNDİRİP OTOBÜSÜ YAKTILAR
Alınan bilgiye göre, Hamidiye Mahallesi
Saldırı sonucu alev alan otobüs, itfaiye ekipleri tarafından söndürülürken, saldırganlar olay yerinden yaya olarak kaçtı.
Polis, belediye otobüsünün tamamen kullanılamaz hale geldiği saldırıyla ilgili soruşturma başlattı.
Görgü tanıkları, yüzlerini kapatan yaklaşık 15 kişilik bir grubun, durağa yanaşan otobüsü durdurduktan sonra yolcularını indirdiğini ve sonrasında ateşe verdiklerini anlattılar.
OKMEYDANI'NDA POLİSE SALDIRI
Bu arada, Okmeydanı Kuzey Sokak'ta toplanan bir grup, Şark Kahvesi'ne kadar yürüdü. İzinsiz yürüyüş yapan grup, burada önlem alan polise ekibine molotofkokteylleri ve havai fişeklerle saldırdı. Polisin, gruba tazyikli su ile müdahale etmesi sonucu eylemciler ara sokaklara dağıldı.
Atılan molotofkokteyllerinden bazı dükkanlar ve bir polis aracı zarar gördü.
ensonhaber
Yorumum: Bu tip kişilere görüntülü kayıtlar yapılıp; polise, devlet kurumlarına, iş yerlerine molotof atan teröristler için vur emri verilmeli ki acziyetsizlikler son bulmalı...
İstanbul Sultanbeyli'de izinsiz gösteri yapan bir grup, belediye otobüsünü yaktı.
YOLCULARI İNDİRİP OTOBÜSÜ YAKTILAR
Alınan bilgiye göre, Hamidiye Mahallesi
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Caddesi üzerinde toplanan grup, durağa yolcu almak için yanaşan İETT otobüsünü durdurarak içindeki yolcuları indirdi. Göstericiler daha sonra yanlarındaki molotofkokteyllerini ateşleyerek otobüse attı.Saldırı sonucu alev alan otobüs, itfaiye ekipleri tarafından söndürülürken, saldırganlar olay yerinden yaya olarak kaçtı.
Polis, belediye otobüsünün tamamen kullanılamaz hale geldiği saldırıyla ilgili soruşturma başlattı.
Görgü tanıkları, yüzlerini kapatan yaklaşık 15 kişilik bir grubun, durağa yanaşan otobüsü durdurduktan sonra yolcularını indirdiğini ve sonrasında ateşe verdiklerini anlattılar.
OKMEYDANI'NDA POLİSE SALDIRI
Bu arada, Okmeydanı Kuzey Sokak'ta toplanan bir grup, Şark Kahvesi'ne kadar yürüdü. İzinsiz yürüyüş yapan grup, burada önlem alan polise ekibine molotofkokteylleri ve havai fişeklerle saldırdı. Polisin, gruba tazyikli su ile müdahale etmesi sonucu eylemciler ara sokaklara dağıldı.
Atılan molotofkokteyllerinden bazı dükkanlar ve bir polis aracı zarar gördü.
ensonhaber
Yorumum: Bu tip kişilere görüntülü kayıtlar yapılıp; polise, devlet kurumlarına, iş yerlerine molotof atan teröristler için vur emri verilmeli ki acziyetsizlikler son bulmalı...
