İdeos x5 mi Motorola Defy mi?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

zapzupxd

Üye
    Konu Sahibi
İdeos x5 mi Motorola Defy mi?
Arkadaşlar türkcell ontratla alacağım sizce hangisini almalıyım pek te bi farkı olmuyo ideos x5 36 tl defy 45 tl 24 ayda öelliklein çoğu aynı zatn sizin tavsiyeniz nedir
 


PriZm

PriZm

Üye
eğer zorlu koşullarda çalışıyorsan/yaşıyorsan kesinlikle defy. su geçirmez ve darbelere dayanıklı
 

zapzupxd

Üye
    Konu Sahibi
-darbe vs. açısından değilde daha çok kamera-ekran görüntüsü ve ses açısından önemli
 

zapzupxd

Üye
    Konu Sahibi
yorum yokmu arkadaşlar?
 
umutku84

umutku84

Üye
X5in kamerasının yetersiz olduğunu duydum 5mp olduğu halde nekadar doğru bilemem
 
kpln04

kpln04

Üye
defy daha pahalı heralde
 
oguzhantasdemir

oguzhantasdemir

Üye
defy tabi. ekranıda iyi ideos x5 kulalanıcısı olarak ideosda güzel. ama defy e okadar para vermenede gerek yok
 
TheCower

TheCower

Üye
Kesinlikle defy
 

zapzupxd

Üye
    Konu Sahibi
para zaten ebnden çıkmayacak amcam kendi hattı üzerine alıyoya defy ya x5 dedi işlemci vs. yakın hepsi ama dier özellikler önemli defy kullanan yokmu

----------Eklendi @ 18:22:05 ---------- Yazıldı @ 18:20:53 ----------

ayrıca defy uygulama konusunda iyimi x5 kadar
 

zapzupxd

Üye
    Konu Sahibi
yorum yokmu arkadaşlar yarın alcam yardım lütfen
 
61semih

61semih

Üye
defy açık ara defy

----------Eklendi @ 02:41:18 ---------- Yazıldı @ 02:40:16 ----------

para zaten ebnden çıkmayacak amcam kendi hattı üzerine alıyoya defy ya x5 dedi işlemci vs. yakın hepsi ama dier özellikler önemli defy kullanan yokmu

----------Eklendi @ 18:22:05 ---------- Yazıldı @ 18:20:53 ----------

ayrıca defy uygulama konusunda iyimi x5 kadar
iyi kardesım ıyı defy zaten yur dısında tutulan bır model defy+ cıkacak yakında
 

aloneman5

Üye
ideos x5 daha üstün özellik oalrak
 
onurgunay35

onurgunay35

Üye
İdeos x5 çok iyi fakat dayanıklılık açısından defy alınabilir.
 
_K@YIP_

_K@YIP_

Üye
Defy Şekil OLarakta performans olarakta daha iyi
 

volki57

Üye
sony ericcson neo düşün derimmm
 
nalcam22

nalcam22

Üye
defy braz eskı
 

smoke6666

Üye
al sana tavsiye ikisinide alma defye 1080 lira vercegine se neo veya lg optımus al ikiside 1000 lira cıvarında. bunlar defy ve ideostan daha iyi telefonlar camera ekran ve işlemci olarak ,paran boşa gitmemiş olur
,
 

zapzupxd

Üye
    Konu Sahibi
sadece kontratla alabiliyorum o yüzden pahalıya geliyor diğerleri defy yada ideos x5
 

smoke6666

Üye
ozaman sahsi görüşüm söyleyim defy. aralarında ucurum bi fark yok en azından markası belli olur motorala.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt