Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
İdeos x5 mi Motorola Defy mi?
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
zapzupxd
Üye
Konu Sahibi
İdeos x5 mi Motorola Defy mi?
Arkadaşlar türkcell ontratla alacağım sizce hangisini almalıyım pek te bi farkı olmuyo ideos x5 36 tl defy 45 tl 24 ayda öelliklein çoğu aynı zatn sizin tavsiyeniz nedir
PriZm
Üye
eğer zorlu koşullarda çalışıyorsan/yaşıyorsan kesinlikle defy. su geçirmez ve darbelere dayanıklı
zapzupxd
Üye
Konu Sahibi
-darbe vs. açısından değilde daha çok kamera-ekran görüntüsü ve ses açısından önemli
zapzupxd
Üye
Konu Sahibi
yorum yokmu arkadaşlar?
umutku84
Üye
X5in kamerasının yetersiz olduğunu duydum 5mp olduğu halde nekadar doğru bilemem
kpln04
Üye
defy daha pahalı heralde
oguzhantasdemir
Üye
defy tabi. ekranıda iyi ideos x5 kulalanıcısı olarak ideosda güzel. ama defy e okadar para vermenede gerek yok
TheCower
Üye
Kesinlikle defy
zapzupxd
Üye
Konu Sahibi
para zaten ebnden çıkmayacak amcam kendi hattı üzerine alıyoya defy ya x5 dedi işlemci vs. yakın hepsi ama dier özellikler önemli defy kullanan yokmu
iyi kardesım ıyı defy zaten yur dısında tutulan bır model defy+ cıkacak yakında
aloneman5
Üye
ideos x5 daha üstün özellik oalrak
onurgunay35
Üye
İdeos x5 çok iyi fakat dayanıklılık açısından defy alınabilir.
_K@YIP_
Üye
Defy Şekil OLarakta performans olarakta daha iyi
volki57
Üye
sony ericcson neo düşün derimmm
nalcam22
Üye
defy braz eskı
smoke6666
Üye
al sana tavsiye ikisinide alma defye 1080 lira vercegine se neo veya lg optımus al ikiside 1000 lira cıvarında. bunlar defy ve ideostan daha iyi telefonlar camera ekran ve işlemci olarak ,paran boşa gitmemiş olur
,
zapzupxd
Üye
Konu Sahibi
sadece kontratla alabiliyorum o yüzden pahalıya geliyor diğerleri defy yada ideos x5
smoke6666
Üye
ozaman sahsi görüşüm söyleyim defy. aralarında ucurum bi fark yok en azından markası belli olur motorala.