i9100 SGS 2 kendiliğinden mms göndermiş !!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
mustafakocatas

mustafakocatas

Üye
    Konu Sahibi
i9100 SGS 2 kendiliğinden mms göndermiş !!!
Arkadaşlar son dönem faturamın detaylarına baktığımda 9711,9720,9721,9712 numaralarına 1'er saniye ara ile toplamda 10 tane mms göndermişim. Aveayı aradım ben mms filan göndermedim dedim şikayet oluşturdular bugün beni aradılar. Telefonumdan mms gönderdiğimi ve hangi numaralar olduğunu söylediler. Numaralar rehberimde olan kişiler. Sözde mms gönderdiğim kişileri aradım sordum bize senden mms filan gelmedi dediler. Bende telefonuma yüklediğim bir program göndermiş olabilirmi diye merak ediyorum. Bu konuda avea müşterisi olan birçok kişinin şikayetvar da şikayeti bulunmakta. Konu hakkında bilgisi olan yardımcı olursa çok minnettar olurum.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt