Avea Mobil Ödeme Servisi ( Ücretlendirme / Bilgi / Kullanımı )

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Admin
    Konu Sahibi
Avea Mobil Ödeme Servisi ( Ücretlendirme / Bilgi / Kullanımı )
Avea Mobil Ödeme servisi ile sisteme dahil olan üye işyerlerinden servis & hizmet veya ürün satın alabilir, satın aldığınız
servis & hizmetin veya ürünün bedelini GSM faturanız ile veya hattınızda bulunan bakiyeniz karşılığında ödeyebilirsiniz.

Servisten yararlanmak için kayıt olmanıza gerek kalmadan bir mesaj göndererek alışveriş yapabilirsiniz.

Avea Mobil Ödeme servisi ile satın aldığınız ürünler; GSM faturası üzerinden alınan vergilerden muaftır.

Avea Mobil Ödeme servisinde, servis numarasına gönderdiğiniz her mesajın ücreti 0,5 TL'dir.


  • Avea Mobil Ödeme servisini sisteme dahil olan tüm üye işyerlerinde kolayca ve saniyeler içerisinde kullanabilirsiniz.
  • Servis ile satın aldığınız servis & hizmetler ve ürünler için; GSM faturanıza ek vergi yansımaz.
  • Internet üzerinden yapılan alışverişlerde kredi kartı bilgilerinizi paylaşmadığınız için servisi güvenle kullanabilirsiniz.
  • Bozuk para bulundurmanız gerekmez; cüzdanınız veya kredi kartınız yanınızda değilse bile harcamalarınızı cepten kolayca yapabilirsiniz.
Avea Mobil Ödeme servisi; servis logosunu gördüğünüz her yerde kullanılır. Mesaj göndererek ve size gelen mesajı onaylayarak alışveriş yapabilirsiniz.

Avea Mobil Ödeme servisini internet üzerinden de rahatça kullanabilirsiniz.

Servisi kullanmak için kayıt olmanıza gerek yoktur.
Üye İşyeri Başvurusu için [email protected] adresine e-posta gönderebilirsiniz.
Bu adres yalnızca üye işyeri başvuruları için kullanılmaktadır. Bireysel hattınıza ilişkin konularda Avea Müşteri Hizmetlerini arayabilirsiniz.

Avea Mobil Ödeme kimler tarafından kullanılabilir?
Avea Mobil Ödeme servisi güvenlik açısından belirli kriterleri sağlayan bireysel faturalı veya faturasız Avea aboneleri tarafından kullanılabilir. Servis için aksi belirtilmedikçe kayıt yapılmasına gerek yoktur. Kurumsal faturalı veya faturasız tarife abonelerinin; servise erişimleri kapalıdır; erişim açılması için Avea Müşteri Hizmetleri'ne kurum yetkilisi tarafından talepte bulunmak veya Avea Online İşlemler menüsü altından işlem yapılması gerekmektedir.

Avea Mobil Ödeme servisinde belirli bir kullanım limiti var mı?
Avea Mobil Ödeme servisinden faydalanmak için güvenlik açısından belirli kriterleri sağlamanız gerekmektedir. Servisten faydalanırken günlük veya aylık ödeme miktarı veya işlem adetleri limitleri söz konusudur.

Avea Mobil Ödeme servisi nasıl kullanılır?
Avea Mobil Ödeme servisini kullanmak için GSM hattınızın açık olması; faturalı abone iseniz güvenlik açısından belirli kriterleri sağlamanız veya hattınızda belirli miktarda bakiyeniz bulunması yeterlidir.

Servis & hizmet veya ürün satın almak için belirtilen kısa mesaj numarasına SMS gönderilmesi veya internet üzerinden talepte bulunulması ve size gelen onay mesajını cevaplamanız yeterlidir.

Avea Mobil Ödeme servisi hangi telefonlar ile kullanılır?
Avea Mobil Ödeme servisi cihaz bağımsızdır; SMS gönderen ve alabilen telefonlarda kolayca kullanılabilir.

Avea Mobil Ödeme servisi ile alışveriş yaptım; tutarı nasıl ve ne zaman öderim?
Avea Mobil Ödeme servisi ile faturalı hattınızla alışveriş yapmanız durumunda; servis & hizmet veya ürün bedelleri takip eden fatura dönemine yansır; GSM faturanızda görüntülenir. GSM faturanızı ödediğiniz anda servis & hizmet veya ürün bedelini de ödemiş olursunuz. Faturasız hattınız ile alışveriş yaptığınızda servis & hizmet veya ürün bedeli hattınızda bulunan bakiyeden anında tahsil edilir. Avea Mobil Ödeme servisi ile satın aldığınız ürünler; GSM faturası üzerinden alınan vergilerden muaftır.

Avea Mobil Ödeme servisi alışveriş detaylarımı nasıl görebilirim?
Avea Mobil Ödeme servisinde yapmış olduğunuz servis & hizmet veya ürün satın alımlarını veya diğer detayları; GSM faturanızın ana sayfası veya Mesajınız var bölümü veya fatura detay bilgisi kısmında görebilirsiniz. Avea Online İşlem menüsü altında da yapmış olduğunuz alışveriş detaylarını görüntüleyebilirsiniz. Dilerseniz de Avea Müşteri Hizmetlerini arayarak; Avea Mobil Ödeme servisinde yapmış olduğunuz alışverişleriniz için detay bilgi alabilirsiniz.

Avea Mobil Ödeme servisi ile yaptığım alışverişler için ekstra vergi öder miyim?
Avea Mobil Ödeme servisi ile faturalı hattınızla alışveriş yapmanız durumunda; servis & hizmet veya ürün bedelleri için GSM faturanıza ekstra vergi yansımaz; ödemeleriniz ÖİV'den (Özel İletişim Vergisi) muaf olur. Faturasız hattınız ile alışveriş yaptığınızda servis & hizmet veya ürün bedeli vergileri için hattınıza ait bakiyeden ekstra tahsilat yapılmaz.

Avea Mobil Ödeme servisinde yaptığım alışverişler için hediye bakiyelerimi kullanabilir miyim?
Kampanyalar kapsamında veya ücretsiz olarak kazandığınız hediye bakiyeler; Avea Mobil Ödeme servisinde kullanılamaz.

Avea Mobil Ödeme servisi ile yaptığım harcamaların bedelini GSM faturasından ayrı olarak ödeyebilir miyim?
Avea Mobil Ödeme servisi ile ilgili yaptığınız harcama tutarları, takip eden fatura döneminde çıkacak GSM faturanıza yansımaktadır. GSM faturanızda yer alan GSM hizmet bedelleri ve Avea Mobil Ödeme servisi harcama bedelleri toplam tek bir kalem olarak görünmektedir. Bu yüzden Avea Mobil Ödeme servisi harcamaları veya GSM hizmet bedelleri ayrı ayrı ödenmemektedir.

Avea Mobil Ödeme servisinde yaptığım harcamaları taksit ile ödeyebilir miyim?
Avea Mobil Ödeme servisi ile ilgili yaptığınız harcama tutarları takip eden fatura döneminde çıkacak GSM faturanıza yansımaktadır. GSM faturanızda yer alan GSM hizmet bedelleri ve Avea Mobil Ödeme servisi harcama bedelleri toplam tek bir kalem olarak görünmektedir. Bu yüzden Avea Mobil Ödeme servisi harcamaları veya GSM hizmet bedelleri taksitlendirme yapılarak ödenmemektedir.

Avea Mobil Ödeme servisi ile yaptığım işlemi iptal edebilir miyim?
Avea Mobil Ödeme servisi ile yaptığınız işlemler iptal edilmemektedir. Talepte bulunduktan sonra iptal işlemi yapılmamaktadır.

Avea Mobil Ödeme servisi aracılığı ile servis & hizmet veya ürün satın aldım ancak elime ulaşmadı; ne yapmalıyım?
Satın alınan servis & hizmet veya ürünlerin sorumluluğu satıcı firmadadır. Bu durumda takip için satın alma yaptığınız firma ile temasa geçmeniz gerekmektedir.

Avea Mobil Ödeme servisinde işlem yaptım ancak ödeme işlemi gerçekleşmedi; ne yapmalıyım?
Avea Mobil Ödeme servisinde göndermiş olduğunuz mesajlar hatalı olabilir veya günlük ya da aylık servis kullanım limitlerinizi doldurmuş olabilirsiniz. Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz.

Avea Mobil Ödeme servisi ile ilgili şikayetlerimi kime iletmeliyim?
Avea; Avea Mobil Ödeme servisi ile ilgili aracılık hizmeti yapmakta; servis & hizmet veya ürün bedellerini tahsil etmekte ancak servis & hizmet veya ürün iletimi yapmamaktadır. Bu yüzden satın alma işlemi yapmış olduğunuz firmanın müşteri hizmetlerine başvurmanız gerekmektedir.

Telefonum veya SIM kartım kayboldu & çalındı; ne yapmalıyım?
Telefonunuz veya SIM kartınız kaybolursa ya da çalınırsa hattınız ile işlem yapılması mümkün olacağından eş zamanlı olarak Avea Mobil Ödeme servisi de kullanılabilir. Bu durumda hemen Avea Müşteri Hizmetleri'ni arayıp hattınızı geçici süre için kapatmanız gerekmektedir.

Avea Mobil Ödeme kullanım koşulları nelerdir?
Günlük, haftalık ve aylık işlem ve adet bazında limitler mevcuttur. Günlük en fazla 3 adet toplam 40 TL'ye kadar işlem yapabilirsiniz. Faturalı abonelerin en az 3 ay Avea abonesi olması ve faturalarını düzenli ödemiş olması gerekmektedir.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt