i9003 Rom sonrası telefon açılmıyor

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ReoxqinG

ReoxqinG

Üye
    Konu Sahibi
i9003 Rom sonrası telefon açılmıyor
Arkadaşlar merhaba.


Sıkıntı şu. Şimdi telefonumda önceden 2.3.5 vardı telefonun modeli Galaxy SL GT-I9003 telefona birtane (sözde) orjinal rom yükleyim dedim talimatlara baktım odin ile sadece PDA'yı seçerek dosyayı seçin start deyin dedi neyse yaptım yaptıkdan sonra odinde FAİL diye bir hata verdi sonra yine denedim bu sefer connectte felan takıldı kaldı bidaha denedim yine takıldı şimdi telefonu kapatıp açayım dedim şimdide hiç açılmıyor :S ne olur yardım edin bana so
 


restmod

restmod

Üye
PDA degilde one package den secmen lazin sanirim option kismindada one package isaretli olmali
 
ReoxqinG

ReoxqinG

Üye
    Konu Sahibi
Ama paşam şuanda telefon hiç açılmıyor ne normal ne download nede recovery modda hiç açılmıyor :S
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
bataryayi cikar download moda alma tuslarina bas baaglanti yok uyarisi veren bi simge cikar oyle bagla odine bi daha baslat. yanlis rom olmadigina da dikkat et ayrica 2.3.6 indir daha iyi.
 
ReoxqinG

ReoxqinG

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar telefon öldü telefon hiç açılmıyor ne şarj oluyor nede bi kombinasyon çalışıyor telefon ne rec. moduna ne download moduna giriyor hatta hiç açılmıyor power tuşuna 2 dakika basılı tutmama rağmen üst üste denememe rağmen bataryayı çıkartıp açmama rağmen hiç açılmıyor ya yokmu bunun bi çözümü :S
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
guc tusuna basman bi ise yaramaz sarj oluyosa da anlayanazsin cunku yazilim kurulamamis batarya resmi ciknaz takinca. download moda girme kombinasyonlari calismiyorsa hic ugrasma telefoncuya git hallederler
 
restmod

restmod

Üye
Arkadaşlar telefon öldü telefon hiç açılmıyor ne şarj oluyor nede bi kombinasyon çalışıyor telefon ne rec. moduna ne download moduna giriyor hatta hiç açılmıyor power tuşuna 2 dakika basılı tutmama rağmen üst üste denememe rağmen bataryayı çıkartıp açmama rağmen hiç açılmıyor ya yokmu bunun bi çözümü :S

Bataryanin sarji bitmis olabilir mi :hmmm
 
hakan_710

hakan_710

Üye
bataryanın dolu olduğundan eminsen ve download yada recovery moda girmiyorsa (kısacası hiç tepki yoksa) jtag yaptırman gerek onu da her telefoncu yapamaz. serviste bu gibi durumlarda anakartı değiştiriyorlar. sen anla artık. birkaç kez dene olmazsa telefoncuya gitmekten başka çaren yok.
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
hocam geçmiş olsun o telefon hard brick olmuş donanım çökmüş işin zor telefoncuya ver sen yapamazsın
 
aleranol

aleranol

Üye
Dostum hard brick olmuş telefon. Odin yazılım sırasında hata vermiş işin bitmiş.
Ya bu tarz alacaksın ya da telefoncuda zorla yapılacak
 
hakan_710

hakan_710

Üye
Dostum hard brick olmuş telefon. Odin yazılım sırasında hata vermiş işin bitmiş.
Ya bu tarz alacaksın ya da telefoncuda zorla yapılacak
şarj aleti ekran koruyucu ve batarya ya ne gerek var anlam veremedim ?? yardım etmek istiyosunuz bari lütfen yanlış yönlendirmeyin. 3-5$ lık usb jig alıp deneyebilir. diğerlerine gerek yok. usb jig olmazsa cihazın içi açılıp jtag yaptırması gerekli başka çözümü yok
 
aleranol

aleranol

Üye
şarj aleti ekran koruyucu ve batarya ya ne gerek var anlam veremedim ?? yardım etmek istiyosunuz bari lütfen yanlış yönlendirmeyin. 3-5$ lık usb jig alıp deneyebilir. diğerlerine gerek yok. usb jig olmazsa cihazın içi açılıp jtag yaptırması gerekli başka çözümü yok

Zaten bu tarz dedim. Mobil olduğum için ilk bulduğumu yazdım. Yanlış yonlendirecek birşey yapmadım ben gidip ekran koruyucu takmassan acilmaz mi dedim?
 
hakan_710

hakan_710

Üye


Zaten bu tarz dedim. Mobil olduğum için ilk bulduğumu yazdım. Yanlış yonlendirecek birşey yapmadım ben gidip ekran koruyucu takmassan acilmaz mi dedim?
korkma tartışma yaratmayacağım
 
aleranol

aleranol

Üye
Herşey ortada istersen yarat. Alakasız mesaj atan sensin. Oldukça iddialisin halbuki mesajında çelişki bulunan da sensin.
 
ReoxqinG

ReoxqinG

Üye
    Konu Sahibi
Arladaşlar yardımlarınız için teşekkürler telefon Hard Brick olmuş dediğiniz gibi telefonum Galaxy SL i9003 ve 140 lira para istiyorlar telefon jtag'lanacakmış bunu ben kendim yapamazmıyım brick yanmış dediler bana ama ?
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
yuh baskasina gotur o kadar olur mu ayip

- - - Eklendi - - -

kucuk bi alet baglayip download moda almayi denicek alti ustuo kadar buyuk bi ugrasi olmicak sanki anakarti acip ince bakim yapicak
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt