ReoxqinG
Üye
i9003 Rom sonrası telefon açılmıyor
Arkadaşlar merhaba.
Sıkıntı şu. Şimdi telefonumda önceden 2.3.5 vardı telefonun modeli Galaxy SL GT-I9003 telefona birtane (sözde) orjinal rom yükleyim dedim talimatlara baktım odin ile sadece PDA'yı seçerek dosyayı seçin start deyin dedi neyse yaptım yaptıkdan sonra odinde FAİL diye bir hata verdi sonra yine denedim bu sefer connectte felan takıldı kaldı bidaha denedim yine takıldı şimdi telefonu kapatıp açayım dedim şimdide hiç açılmıyor :S ne olur yardım edin bana so
Sıkıntı şu. Şimdi telefonumda önceden 2.3.5 vardı telefonun modeli Galaxy SL GT-I9003 telefona birtane (sözde) orjinal rom yükleyim dedim talimatlara baktım odin ile sadece PDA'yı seçerek dosyayı seçin start deyin dedi neyse yaptım yaptıkdan sonra odinde FAİL diye bir hata verdi sonra yine denedim bu sefer connectte felan takıldı kaldı bidaha denedim yine takıldı şimdi telefonu kapatıp açayım dedim şimdide hiç açılmıyor :S ne olur yardım edin bana so

