i7 mi i5mi

Sponsorlu Bağlantılar

1STayTRue35

1STayTRue35

Üye


bence oyun için pc değil konsol alınmalı baksana sizin pc'leriniz bile son çözünürlükte oynarken zorlanıyor ki fiyatları 1.000 TL'nin üstünde benim ps3'üm 500 TL civarı hiçbir oyunu kasmadan oynuyorum...

daha karlı yani,bence iş görür bir leptop alınmalı oyun içinde bir konsol alınmalı...
Bu da güzel bi düşünce tabi :)
 


Uhops

Uhops

Üye
    Konu Sahibi
çok mantıklı fakat ps3ü her yere taşıyaman ve laptobun yaptıgı bı cok seyı yapamıyor.
Bu arada bu konuya degınmeden gecemıcem turkıyede herkes pıleysteysın dıyecegı yerde pılesteysın dıyo.gecen teknosada 299 tl idi.sony 160gb cok ıyı bence
 
Uhops

Uhops

Üye
    Konu Sahibi
Günümüz programları için i7 mi i5 mi alınmalı
 
Uhops

Uhops

Üye
    Konu Sahibi
Gelecek için i7 mi i5 mi alınmalı.sız alcak olsanız i7 mi i5 mi alırdınız
 
ardacumhur

ardacumhur

Üye
Haswell HD4000'den çok çok daha iyi bir performans verir ve nm olarak daha düşük bir mimaride üretilebilir.Yani daha az enerji kullanır,daha çok pil ömrü sunar.

Eğer aceleniz yoksa haswell bekleyin ama bu aralar alayım,indirim yakaladım diyorsanız i7'ler de gayet akıllı işlemciler.
 
Uhops

Uhops

Üye
    Konu Sahibi
Yakaladım sayılır(asus k55vj sx077d) napıyım bılemedım
 
ardacumhur

ardacumhur

Üye
Yakaladım sayılır(asus k55vj sx077d) napıyım bılemedım

Haziran'ın 2'sinde Haswell çıkıyor o yüzden azıcık daha bekleyin bence. 1 ay daha sabredin, ne geliyor görün derim ben.

Ayrıca 4.nesil çıkınca 3.nesilde indirime de gidilebilir :good:
 
Enes

Enes

Üye


Haziran'ın 2'sinde Haswell çıkıyor o yüzden azıcık daha bekleyin bence. 1 ay daha sabredin, ne geliyor görün derim ben.

Ayrıca 4.nesil çıkınca 3.nesilde indirime de gidilebilir :good:

teknolojide onun çıkmasını bekleyeyim belki fiyat düşer bunun çıkmasını bekleyeyim derken bir şey alınmıyor bence :)
 
Uhops

Uhops

Üye
    Konu Sahibi


teknolojide onun çıkmasını bekleyeyim belki fiyat düşer bunun çıkmasını bekleyeyim derken bir şey alınmıyor bence :)

aynen.ama ucuzlamasını beklıyecegım heralde yaz tatılı 15 hazıranda falan o zamana 4.nesil cıkar heralde
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
3. Nesilde indirim beklemeyin derim. Yüzde 10 belki..
4. Nesil çıktığında eski Nesil stokları bitmesi için gecıktırıyorlar. Ve yüksek fiyatla piyasaya sürüp yine 3. Nesile yöneltecekler fiyat avantajı nedeniyle
 
Uhops

Uhops

Üye
    Konu Sahibi
Ozaman 4çnesil cıkmadan msı ge60 ond 454tr yı alayım.hazıran 18de alırım yada mayıs 18 alırım
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
Haa birşey daha diyeyim yüksek performans beklemeyin.
İşlemci performansları aynı değişecek şey dahili GPU.
Ivy de hd4000 var haswell de hd4600 gerisi aynı sayılır. + olarak anakart kazığı 1150 pin. Notebooklara bişey olmazda masaüstünde yeni yapı i7 4770k yı 900tl fln bekliyorum ben. i5 4670k da 600 tl minumum + anakart fiyatları 350ila 600 tl arası... Haswell demek 1000 ila 1500 tl para demek. Intel demek zengin işi demek.
 
Uhops

Uhops

Üye
    Konu Sahibi
12-14nm lık teknolojıye sahıpmıs ama bıle bıle satmak için yavas yavas ılerı gııdıyorlar
 


Üst Alt