yusfcuk
Üye
i450'de HelloCarbide Soru Sormuyor Diyenler İçeri
Evet arkadaşlar sonunda bende çözdüm çözemeyen arkadaşlar için anlatıyorum:
Öncelikle
Telefon Tarihini 15.05.2007 e alın
İlk önce instalserver.exe mizi hafıza kartına atıyoruz.
X-ploreyi kurmuyoruz. Çünkü zaten Drakkarious u yükleyince kurucak. X-Ploreyi indirmenizi istememin sebebi içinde k*ygen olması. Bilgisayarımızda k eygen i çalıştırıyoruz imei nuramaramızı k eygen de doğru bölümlere yazıyoruz ( telefonunuzdan imei öğrenme kodu *#06# ). Eğer imei numaranızı telefondan yazıyorsanız SONDAKİ İKİ RAKAMI EKLEMEYİN . Bu işlemleri yaptıktan sonra - size kod vericek o kodu biyere yazın.
Daha sonra :
Drakkarious 2.02 FP1 & PreFP1.sis i çalıştırıyoruz. Gelen sorulara evet diyoruz ama dikkat ediyoruz, yüklemeye tam olarak başlamadan önce size iki seçenek vericek ikiside tik işaretli birinci seçenek FP1 diğer seçenek PreFP1. Burda FP1 seçeneği seçili kalıcak ama PreFP1 seçeneğini kaldıracaksınız ve Telefon Hafızası na yükliyceksiniz.
Şimdi X-Ploreyi açıp Menü de Satın al ve Kaydet var önce not ettiğimiz kodu oraya yazıp fll yapıyoruz programı. Sonra 0 a basıp karşımıza çıkan 4 seçeneğide tik liyoruz. X-Plore yi arka plana alıyoruz ( programdayken menü tuşuna basın ). Sonra hellocarbideyi açıyoruz. Gelen soruların hepsine evet diyoruz. Sonra arka planda çalıştırdığımız X-Plore yi açıyoruz . Hafıza kartına instalserver.exe atmıştık ( Hafıza kartı X-Plorede E sürücüsüdür). E sürücüsüne girip installserver.exe nin üzerine geliyoruz ve 2 ye basıyoruz ( taşı komutu vermiş oluyoruz 2 ye basarak ). sonra C sürücüsü => sys => bin klasörüne geliyoruz ver buraya yapıştırıyoruz. X-plore menüsünden Araçlar => Cihazı Yeniden Başlat diyoruz.
Veee Artıkkk İşlemmm Tamammmm
Anlatım ve linkler tamamiyle bana aittir heran gi bir sorun varsa konu içerisinde paylaşın .
Öncelikle
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Drakkarious 2[1].02 (BETA) yı indiriyoruz. Sonrada
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
X-Plore v1.22 yi indiriyoruz. En son
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
instalserver.exe yi indiriyoruz. Telefon Tarihini 15.05.2007 e alın
İlk önce instalserver.exe mizi hafıza kartına atıyoruz.
X-ploreyi kurmuyoruz. Çünkü zaten Drakkarious u yükleyince kurucak. X-Ploreyi indirmenizi istememin sebebi içinde k*ygen olması. Bilgisayarımızda k eygen i çalıştırıyoruz imei nuramaramızı k eygen de doğru bölümlere yazıyoruz ( telefonunuzdan imei öğrenme kodu *#06# ). Eğer imei numaranızı telefondan yazıyorsanız SONDAKİ İKİ RAKAMI EKLEMEYİN . Bu işlemleri yaptıktan sonra - size kod vericek o kodu biyere yazın.
Daha sonra :
Drakkarious 2.02 FP1 & PreFP1.sis i çalıştırıyoruz. Gelen sorulara evet diyoruz ama dikkat ediyoruz, yüklemeye tam olarak başlamadan önce size iki seçenek vericek ikiside tik işaretli birinci seçenek FP1 diğer seçenek PreFP1. Burda FP1 seçeneği seçili kalıcak ama PreFP1 seçeneğini kaldıracaksınız ve Telefon Hafızası na yükliyceksiniz.
Şimdi X-Ploreyi açıp Menü de Satın al ve Kaydet var önce not ettiğimiz kodu oraya yazıp fll yapıyoruz programı. Sonra 0 a basıp karşımıza çıkan 4 seçeneğide tik liyoruz. X-Plore yi arka plana alıyoruz ( programdayken menü tuşuna basın ). Sonra hellocarbideyi açıyoruz. Gelen soruların hepsine evet diyoruz. Sonra arka planda çalıştırdığımız X-Plore yi açıyoruz . Hafıza kartına instalserver.exe atmıştık ( Hafıza kartı X-Plorede E sürücüsüdür). E sürücüsüne girip installserver.exe nin üzerine geliyoruz ve 2 ye basıyoruz ( taşı komutu vermiş oluyoruz 2 ye basarak ). sonra C sürücüsü => sys => bin klasörüne geliyoruz ver buraya yapıştırıyoruz. X-plore menüsünden Araçlar => Cihazı Yeniden Başlat diyoruz.
Veee Artıkkk İşlemmm Tamammmm
Anlatım ve linkler tamamiyle bana aittir heran gi bir sorun varsa konu içerisinde paylaşın .

denenen telefon n 96 v 10.065