I phone türkçe nasıl yapabilirim

Sponsorlu Bağlantılar

empathyi

Üye
    Konu Sahibi
I phone türkçe nasıl yapabilirim
Herkese selamlar ben iphone 3G telefon aldım fakat içinde türkçe yok yardımcı olacak arkadaslara şimdiden çok tşk ederim
 


Quattro

Quattro

Üye
Türkçe desteğinin ileride çıkacağını duymuştum.
 
Mayk29

Mayk29

Üye
Burada türkçe iphone diyor ama nasıl ve nederece dogru

heralde programı kendileri yapmişlar yani yasal değil iphone için
ve diger işlemleri de halledebilirsin

türkce yaparsan buraya da neticeyi yazarsan iyi olur
 
Th3King

Th3King

Üye
dostum eğer turkcellden aldıysan hiç elleme garanti kapsamından çıkıyor türkçe yaparsan ama spot aldıysan yukarda arkadaşın verdiği olur sanıırm..:heyo:
 

baranmobile

Üye
hepsi yalan arkadaşlar tr mr yok söyleyenlerde sallıyor inanmayın
 
Ozan

Ozan

Admin
hepsi yalan arkadaşlar tr mr yok söyleyenlerde sallıyor inanmayın
Jailbreak yaptıktan sonra, Türkçe dil dosyası paketini telefona kurarak Türkçe yapabiliyorsunuz..

Cydia kurulduktan sonra, cydia aracılığı ile kullanıcılar kurabiliyor.
İnternette çesitli kaynaklar mevcut ama ben yakında bu konuya özel bir anlatım konusu açacağım ..
 

mls

Üye
2.2 versiyou yükle türkçe oluyor zaten :D
 

fesat

Üye
itunes dan 2.2 ye yükselt türkçe olur , beceremezsen dil dosyaları internette mevcut
 

ilhan_tezcan_65

Üye
telefonum yazıl yüllenmesi gerekiyor
 

semih48

Üye
slm desemki internete giremiyorum telefonla gülmezsiniz inş.(telefon iphone 3G )konuyla ilgili yardımcı olurmusunuz şimdiden teşekürler
 
Dawn

Dawn

Emekli Yönetici
2,2 versiyonunu yukle türkcedil de yuklenmis olur
 


Üst Alt