Huawei İdeos X5 ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Huawei İdeos X5 ?
Arkadaşlar kafam çok karıştı samsung galaxy gio ve huawei ideos x5 arasında kaldım fikrim sürekli değişiyor ama gönlüm huawei ideos x5 den yana kullanan arkadaşlardan telefon hakkında bilgisi olan arkadaşlardan yardım bekliyorum...
 
Bende aynı senin durumundayım dostum
 

61semih

Üye
gio çin mallarından uzak durun,sonra pişman olmayın.dunya cın mallarından yakınırken okadar para verıpte cınmalı bır urun almak pek mantıklı degıl.zaten cın mallarının tek bır albenısı oluyor ucuz olması,sonucuda bellı adii urunler karar senındır ben gıo tercıh ettım cokta memnunum
 
galaxy gio'da şikayetler var mesela en bariz şikayet wifi sorunu. he hepsinde var mıdır aynı sorun bilemem. tasarımı ve özellikleri bakımından huawei daha iyi bir smartphone görüntüsü çiziyor. ama bir yerde araştırması vardı kamera kalitesi pek tatmin edici değil deniyordu. bir de lg optimus one tavsiye ederim.
 
Bu Huawei ve HTC nedir? ne markasıdır? iyiler midir? telefon araştırırken çok karşılaştım ama nedense güvenemiyorum.
 
htc'ye sonuna kadar güvenebilirsin. Şu anda mobilden girdiğim için fazla yazamayacağım.
 

Bende son zamanlarda hep gio da wifi sorunu görüyorum forumda.Kamera benim için o kadar önemli değil galaxy gio nunda kamerası o kadar tatmin edici değil zaten.Optimus one da baktım ekran kalitesi pek hoşuma gitmedi 256k
 
Çin malımı Arkadaslar bütün telefonlar cin'de üretiliyor, sadece damgasını sahipleri vuruyor hepsi bu.. x5 f/p kralı su an. Gio yerine onu al sonra bana dua edersin
 

Bi yerde haklısınızda şuanda huawei dünyada en iyi telefon üreten 5 firmadan birisi.Yani sonuçta tek kötü yanı türkiyede fazla duyulmamaları onunda sebebi telefonları vodafone veya turkcell adı altında satıyordu.

----------Eklendi @ 12:04:00 ---------- Yazıldı @ 12:02:44 ----------

Çin malımı Arkadaslar bütün telefonlar cin'de üretiliyor, sadece damgasını sahipleri vuruyor hepsi bu.. x5 f/p kralı su an. Gio yerine onu al sonra bana dua edersin

+1
 

spawn92

Üye
arkadaşlar huawei suan dünyada en çok android'li telefon üreten 5 şirketten biri ayrıca huawei ideos x5'le galaxy gio 'yu karşılaştırıp galaxy gio al diyenin aklından şüphe ederim
 
arkadaşlar huawei suan dünyada en çok android'li telefon üreten 5 şirketten biri ayrıca huawei ideos x5'le galaxy gio 'yu karşılaştırıp galaxy gio al diyenin aklından şüphe ederim

Telefonu bilmediğimiz için karşılaştırdık ama araştırınca gerçekten gioyla arasında uçurum var huawei almak daha mantıklı gibi görünüyor
 

Ocean258

Üye
bu ıkı telefondada cok sıkayet konusu goruyorum forumlarda kardes bence hıc bulasma ıkısınede.. fıyat lımıtın ne?
 
ikimizinde 550 600 lira zaten aynı gün alacağız arkadaşla gio hakkında bende şikayet görüyorum ama ideos x5 hakkında bi şikayet duymadım.
 
    Konu Sahibi
duyduğuma göre kamerası biraz dışarıda kalıyormus bu sıkıntı olur mu sizce?
 

aylanc3

Üye
Kamera arka bölümde çıkıntılı olduğundan çizilebilme ihtimali çok yüksek
Pil ise fevkalade dayanıksız, bir arkadaşın söylediğine göre ekran ışığını kısıp, wifi, gps ve senkronizasyon kapatınca 1,5 gün gidiyormuş ama bunları kapatacaksam neden bu kadar kapsamlı bir telefon alayım ki? Yani en azından senkronizasyon açık olmalı (gmail,facebook,mailler,twitter gibi bilgiler için)
 

hoss

Üye
huawei x5 çok daha iyidir ,gio yu ezer gecer
 

Elektr0

Üye

bende Gio kullanıyorum çok memnunum.. Ama çin malı diede Huaweinin kötü oldugunu göstermez...Huawei 512MB ram var gioda 278MB ram var(150 MB tı genel olarak dolu) gioda 3 Mp kamera var(flaş yok) ideos x5 de 5 Mp + flaş.. her ikisinde 800Mhz lik işlemci.. bence her ikiside en iyi F/P telefonları...

----------Eklendi @ 19:48:22 ---------- Yazıldı @ 19:40:12 ----------

huawei x5 çok daha iyidir ,gio yu ezer gecer

huawenin gizli bir gücü mü var yoksa her ikiside sistem olarak neredeyse aynı ne gibi bir durumda gioyu eziyor ve geçiyor ve gidiyor

----------Eklendi @ 19:53:42 ---------- Yazıldı @ 19:48:22 ----------

[video=youtube;RxV2cPWDyoY]http://www.youtube.com/watch?v=RxV2cPWDyoY[/video]

----------Eklendi @ 20:07:44 ---------- Yazıldı @ 19:53:42 ----------


ben kullanıyorum wifide sorun yok...
 

hoss

Üye
elektro yukarıda gio ya göre artılarını yazmışsın x5 in ,birde flash player artısı var ve ekran çözünürlüğü gio ya göre oldukca yüksek bunlar benim için ezici üstünlükler
 

Elektr0

Üye
elektro yukarıda gio ya göre artılarını yazmışsın x5 in ,birde flash player artısı var ve ekran çözünürlüğü gio ya göre oldukca yüksek bunlar benim için ezici üstünlükler

DH.comdaki huawei X5 in videosunu izlee.. ya ben telefonu kötülemiyorum asla onu bende alacak oldum vazgeçtim. netten almaya güvenemedim... Gio nunda var eksiklikleri yok degiL...ama gioyuda siz küçümsüyorsunuz gioda 500 TLnin(turkcell indirimden yararlandım)karşılıgını en iyi şekilde veriyor...Gio 550 TL ama huawei 570 TL arasındaki çok fark var diyorsunuz oo farkları 20 TL gibi bir para ilemi karşıladı !!?? bence aralarında birbirlerini ezecek kadar fark yok... ikiside en iyi F/P...
 

Çizilmesi yüksek haklısnız. Android telefonların nerdeyse hepsi zaten 1 1.5 gün gidiyor şarjı normal yani.

----------Eklendi @ 00:49:11 ---------- Yazıldı @ 00:48:30 ----------


20 lira ile karşılamıyor tabi ama gio birde marka parasıda katıyor bana göre yoksa huaweinin özellikleri gioya göre çok çok iyi. O video da kamerada tuş kilitliyor 5 10 kere kilitledikten sonra kasıyor bence gayet doğal zaten kamerada kim tuş kilitlerki ?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...