coacoa
Üye
inanmayın onlara timlerde bile mesela adam denemek icin 10 tane alıyo elindekileri hemen satıyo orda bile sıfırı zor bulunuyo her yerde bulunmazken hangi adam gidip telefoncuya ben bu telefonu satmak istiyorum alırmısın der ? şimdi söyle düsünün bu telefonu alan adamların hepsi uzun araştırmadan sonra alıyolar alıp hemen satan adam zor bulursun alıp pisman olanda yok vardır belki ama ben hiçbir sitede kullanıpta karalayan görmedim bu mantıklı araştırıp alan adam gidipte bu telefonu köşe bası telefonculara satmaz satan adam verir ilanı netten 1 haftada satar garantili kutulu cihaz mesela benim aldığım yerde son 1 tane kalmıstı onuda ben aldım
Hayırlı olsun şimdiden. tek kötü yanı 2.el fiyatları düşük deniliyor ama inanma en ucuz 2.eli 450 tL .. 500e satan gördüm..
