Huawei İdeos x5 alınmalı mı

Sponsorlu Bağlantılar

elmas14

elmas14

Üye
Huawei İdeos x5 Marka ve modelli telefon Fiyat bakımından birçok telefonu tabiri caizse ezip geçiyor ;) . Özelliklerini incelediğinde MİLYARLIK telefonları bile geride bıraktığı büyük ve bazıları için acı bir gerçektir :) . Telefonun teknik desteği için ise pek birşey diyemiyeceğim .Fakat şunu belirtmek istiyorum Turkcell'in T10 adlı modelini ve daha birçok markanın telefonlarını & 3G için Gerekli Modemleri Bu firma üretmiştir.

Kafanı karıştıran diğer bir etmen ise Çin asıllı bir marka olmasıdır.Bunuda sana kısa ve basit bir örnekle anlatmaya çalışıyım.
Sen 100 TL verip Dokunmatik +3g + Wi-fi vb. özelliklere sahip bir telefon almak istersen adamlar bunun karşılığını verir , böyle bir telefon üretirler.Ve görünüş olarak güzel olan, ama gel gelelim içinde hiç bir şey barındırmayan bir telefonu sana sunarlar.Sende bu telefonu Uzun süre kullanmadan atarsın gider :) .

Şimdi birde bu özellikleri içinde barındıran ve fiyatı diğer LÜX Telefonlara yakın olan bir model aldığında Örnek olarak vermek gerekirse Huawei markası, bu marka Android İşletim sistemine sahip telefon üreten ve ihraç eden En iyi 5 firmadan birisidir :) .

Şimdi farklı bir sorun daha var anladığım kadarı ile . Bu telefonun 2. el piyasası kötü olabilir diyorsunuz.Şöyle bir örnek vereyim, 2-3 sene öncesine kadar Ne I-phone ,Ne HTC nede Bunun benzeri telefonlar vardı.Bu cihazlar da ilk çıktıklarında bu modelin yaşadığı bütün olayları onlarda yaşadı fakat şimdi gidip bir 2. el HTC yada I-Phone almaya yada satmaya kalksan Fiyatlar çok can yakıcı diyebilirim.

 


ashener

Üye
HTC koskoca bir Çin markasıdır, herkes amerikan yada avrupa olarak biliyor.
 

ersink

Üye
Ben aldım gayet güzel kullanıyorum :D
 
oguzhan mobile

oguzhan mobile

Üye
arkadaşlar bende ciddi ciddi bu telefonu almayı düşünüyorum ama benimde tedirgin oldyğum konular var. bu tel almamın en büyüknedeni flash player ve 512mb ram. ama bir yandan da telefon androis 2.2. yani flahın desteklediği ilk android modeli. google flash desteğini keser veya yeni yazılımölarına devam ederse ki edecek gibi görünüyor. bu telin sürümü eski kalır. işte tek şüphen bu

----------Eklendi @ 20:43:04 ---------- Yazıldı @ 20:15:56 ----------

android 2.3 güncelleme geldimi yoksa
 
roberto55

roberto55

Üye
Arkadaslar su an bu mesaji huawei ideos x5imle yaziyorum tim den bir hafta once 12 taksitle 550 tlye vade farksiz aldim aldigimdan beri pc yi acmaz oldum her isimi telimle yapabiliyorum tek kelimeyle mukemel bi tel arkadasimda htc nin desire modeli var tek ustunlugu radyo ve gorilla ekran custom ramla 2.3 e yukseltilebilir ama ben garanti acisindan daha kurcalamadim malum daha yeni tel batarya mukemmel gidiyo 1500 amper yaklasik wifi 3g bazende gps acik olmasina ragmen 1gun gidiyor malum akilli tellerde bu sure iyi bir sure bazi arkdaslar sarj az gidiyo demis belki ilk aldiklarinda 12saatlik sarj etmedikleri icin olabilir oyun performansi bekledigimden ote saf androidle geliyo tel herhangi bir arayuz yok dokunmatigi asiri hassas ben kullanmakta zorluk celiyorum kendi navigasyon programi cok yavas ama baska prog la cok hizli buluyor flashi iyi ama kamera 5 mp degil 3.2 de degil arasinda bise telin tipi samsunglar gibi cakma iphone benzemiyo ozgun bi tipi var kilif bulmak biraz zor tele ben cok memnunum lg p503 veya acer liquid alicaltim ama iyiki huawei almisim ekran rengi olsun parlaklik olsun cok guzel cok oyun oynayinca isiniyo ama htc de oyleymis yan ses acma tuslari emanet gibi duruyo ama o kadar paraya bukadar deyip sineye cekiyorum tel alacaklarin hic olmassa bi gozleriyle gormesini istedigim ele mukemmel oturan birax agir android
 

Cem Irgat

Üye
Selamlar.. x5 için kılıf ve ekran koruyucu film arayanlar için aşağıdaki linkleri inceleyebilirsiniz. İyi forumlar...

 
oguzhan mobile

oguzhan mobile

Üye
Arladaslar flash player 11 cikri ve ideos destekliyor
 
PriZm

PriZm

Üye
ben yukledim:D flash goruntulerdr hizlanma oldu:D

tabi birazda islemci ile alakasi var :D 1.3 ghz
 

kargad

Üye
Merhabalar,

konuda oldukca fazla yorum var ancak kullanicilardan flash 11 update alarak orjinal cpu hizinda kullanan varsa sorun yasayip yasamadigini paylasabilir mi? almayi dusunmekteyim de

tskler
 

sametcobann

Üye
arkadaşlar ben aldım kullanıyorum gerçek mükemmel telefon malzem kalitesi süper bu telefon htc samsung olsa bu fiyata olmaz 900 veya 1000 arası satılır oyunlarda süper hd oyanıyor hızı süper tek kelimeyle güzel bide iphone 4 s te bile olmayan adobe flash player 11.1 desteyi var tavsi ederim
 


Üst Alt