Dostum ben kullaniyorum 4 5 ay oldu dokunmatigi falan cok hizliyanikisaca iphone 4 serisini s3 falanda kullandim ama bunda. Daha cok memnunum 10 uzerinden 10 denebilcek bi telefon ben pisman degilim
- - - Eklendi - - -
Dostum ben kullaniyorum 4 5 ay oldu dokunmatigi falan cok hizliyanikisaca iphone 4 serisini s3 falanda kullandim ama bunda. Daha cok memnunum 10 uzerinden 10 denebilcek bi telefon ben pisman degilim