HUAWEI Ascend P1 Bakarmısınız..

Sponsorlu Bağlantılar



MrExpert

MrExpert

Üye
Aslında bU marka takıntısıni birakmak lazim ...

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 
CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici
Tasarımı bana LG yi hatırlattı :) Aynı kalaslığı ve elde tutuş için yapılmış dizayı yüzünden :)
 

cello0768

Üye
meraba arkadaşlar bende bu telefonun siyahı var desenli değil düz siyah telefon ve cok güzel telefon 10 sayafa uygulama yüklü s3 le deniyoruz onun sayfa geçişlerinde donuyor benimkinde hiç öyle bişey yok çok güzel telefon aldığımı pişman olmadım flash desteği mevcut adobe flash desteğini komple kesti androidler için ama internetten buldum indirdim bütün tv kanllarını canlı izliyebiliyoruz vede inanmıcaksınız evde 10mbps internet var hepsini alıyo telefon:D
 
amcalu1

amcalu1

Üye
Telefon guzel bence s2 var bende ama aklım hala onda
 

desalvo26

Üye
Hocam buldugun flash in linkini werirmisin bende yuklemek istiorum
 

vatelim

Üye
daha yeni aldım aylardır beklediğime ve araştırmalarıma değdi gerçekten fiyat performans oranı sınıf ötesinde...
dolby..
 

crysis19

Üye
Dostum ben kullaniyorum 4 5 ay oldu dokunmatigi falan cok hizliyanikisaca iphone 4 serisini s3 falanda kullandim ama bunda. Daha cok memnunum 10 uzerinden 10 denebilcek bi telefon ben pisman degilim

- - - Eklendi - - -

Dostum ben kullaniyorum 4 5 ay oldu dokunmatigi falan cok hizliyanikisaca iphone 4 serisini s3 falanda kullandim ama bunda. Daha cok memnunum 10 uzerinden 10 denebilcek bi telefon ben pisman degilim
 
fingerback5

fingerback5

Üye
Flashı browserda kullancaksanız puffin web browser indirin içinde flashı var.Boşuna bellegi doldurmayın.
 
fk555897

fk555897

Üye
Güzel bir telefona benziyor.
 
enterneoll

enterneoll

Üye
gpu'su çok eskimiş sorun yaratabilir
 

Mrdice

Üye
Valla kardeş şu anda kullaniyorum daha onceler s2. De kullandim inan S2 den asaği kalir yani yok öle çin mali deyip geçme yani Samsunga Androidi Huawai firmasi pazarliyor
 


Üst Alt