Huawei Ascend G7 kullanıcılar klubü

Sponsorlu Bağlantılar

Eduardo58

Eduardo58

Üye
Daha stabil çalışacak cihaz tam uyumlu olarak çalışacak
Şimdi ne gibi uyumsuzluklar var? Bu arada tema yapım işine yogunlastim istediğiniz png icon paketini bana gonderirseniz istediğiniz gibi dizayn edebilirim. Bu arada Play Storeda HW Theme Creator adlı programla da yeni tema oluşturabilirsiniz. Bunlarla da sınırlı değil, alt navigasyon ve pil göstergesi de değiştirebilirsiniz. İcon işi biraz daha benim için sorun oldu o programla bu yüzden başka bir yol buldum tema editlemek için. Duyurulur yanı Maxicepte şu anlık EMUI 3.0 ve kısa sure sonra da EMUI 3.1 tema editör olma adayıyım. :) Şimdiki temam orijinal Lollipop iconlari üzerinde olacak.
Bu arada yeni kulaklık aldım orijinal Huawei kulaklık çok muhteşem bir şey tavsiyemdir. Ben Avea mağazasından aldım:
 


deadhmachine

deadhmachine

Üye
    Konu Sahibi
Şimdi ne gibi uyumsuzluklar var? Bu arada tema yapım işine yogunlastim istediğiniz png icon paketini bana gonderirseniz istediğiniz gibi dizayn edebilirim. Bu arada Play Storeda HW Theme Creator adlı programla da yeni tema oluşturabilirsiniz. Bunlarla da sınırlı değil, alt navigasyon ve pil göstergesi de değiştirebilirsiniz. İcon işi biraz daha benim için sorun oldu o programla bu yüzden başka bir yol buldum tema editlemek için. Duyurulur yanı Maxicepte şu anlık EMUI 3.0 ve kısa sure sonra da EMUI 3.1 tema editör olma adayıyım. :) Şimdiki temam orijinal Lollipop iconlari üzerinde olacak.
Bu arada yeni kulaklık aldım orijinal Huawei kulaklık çok muhteşem bir şey tavsiyemdir. Ben Avea mağazasından aldım:
Cihazda şuan uyumsuzluk yok fakat işlemci tam performans lı çalışamıyor 64 bit olduğu zaman işlemci tam kapasiteli çalışacak tema konusunda iletişim halinde olalım hocam olmadı birlikte iyi işler çıkarırız kulaklık fiyatı nedir bu arada
 
Eduardo58

Eduardo58

Üye
Cihazda şuan uyumsuzluk yok fakat işlemci tam performans lı çalışamıyor 64 bit olduğu zaman işlemci tam kapasiteli çalışacak tema konusunda iletişim halinde olalım hocam olmadı birlikte iyi işler çıkarırız kulaklık fiyatı nedir bu arada
50TL miş kampanya vardı 40TL ye aldım tema konusunda da yardımcı olurum istediğin her konuda danışabilirsin ama kullanıcı sayısı çok az yaptıklarımız boşa gitmesin
 
deadhmachine

deadhmachine

Üye
    Konu Sahibi
50TL miş kampanya vardı 40TL ye aldım tema konusunda da yardımcı olurum istediğin her konuda danışabilirsin ama kullanıcı sayısı çok az yaptıklarımız boşa gitmesin
Boşa gitmez dostum yaparız birşey ler tema hakkında özelden görüşelim seninle
 
deadhmachine

deadhmachine

Üye
    Konu Sahibi
son aldığım ekran ve pil süresi s3 De 3 saat alamazken
 
deadhmachine

deadhmachine

Üye
    Konu Sahibi
Yazı tipini isteyebilir miyim? Bu arada büyük bir umutla yazılım güncellemesi ne baktım ama hiçbir sey yok. Sinir bozucu.
Yazı tipi sizin bana attığınız tema ile birlikte geldi
 
  • Beğen
Tepkiler: Eduardo58

Xlibero

Üye
Arkadaşlar bugün bu telefonu alacağım acil yardım istiyorum. Turkce klavye 3×9 varmı. Artı radyo yoksa nasıl internet siz kullanabilir im.root nedir:)
 


Üst Alt