Huawei Ascend G301 Rom Lazım

Sponsorlu Bağlantılar

nur152

Üye
    Konu Sahibi
Huawei Ascend G301 Rom Lazım
Merhaba ben telefonuma 4.2.2 kurdum oktay bilmem neydi adı telefon sonra hiç bir uygulaması çalışmaz oldu bana eskiye döncem ama yedek alma menüsünde backup al olmadıgı için alamamıştık acaba elinizde orjinal rom var mı yada sizinlerin yedeğiniz varsa benimle paylaşabilirmisiniz ?
 


Üst Alt