ben 6600 kullandım... Sonra x2 şimdi de x3... 6600 hala evde... Bana bi problem yok ağırlığın sizler gibi birsürü telefonu da elime almışımdır ama ağırlığa pek dikkat ettiğimi hatırlamıyorum
- - - Eklendi - - -
Bu htc ninki de iş haa... 20 peninin lafını yapıyo bari beatsi övseydide bi anlamı olsaydı
Trexta dan bir güzellik bekliyorum.. Mail de attım ama dönmediler daha..
Zira N8 için yaptıklarını çıkartmıyorum hiç cihazdan.. Oldukça sağlam ve kaliteli.. 920 içinde bir seri hazırlarlar umarım..
Yani htc de is yapmis. 8 ve 16 gb'lik model cikarip insanlari sd karta yonlendir, adamin yaptigi telefonun tasarimini kopyala ondan sonra cik bir de adamlara laf at. Htc bu sekilde anca nokia reklami yapmis olur