Htc Wildfireıma, Unblock Root ROM SORUN!!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Htc Wildfireıma, Unblock Root ROM SORUN!!!
ilk önce unlock yaptım. Sonra rootladım. Ama rom yükleyince tl baştan başlıor ilk htc yazıor. Hemen sonra telefon ve ünlem işareti çıkıor. Öyle kalıor. Neden acaba? Lütfen çok uraştım. Uraştığıma deysin bari bi çözüm lütfen!!??!
 
Brick olmamış semi brick omuş telefonu download moduna al ve odin'le yeni bir rom yükle başka çaresi yoktur
Ekranın hiç gelmezse o zaman brick olmuşsundur
 
    Konu Sahibi
bataryayı çıkartıp takınca orjinali gelior. Sorun yok. Sadece yüklediğim romlar çalışmıor. Acil yrdım lütfen!!!

----------Eklendi @ 10:39:26 ---------- Yazıldı @ 10:22:28 ----------

cf root buldum en son sürümü yüklicekmişim. Dorumudur ?

----------Eklendi @ 10:39:42 ---------- Yazıldı @ 10:39:26 ----------

ayrıca tamamen brick olursa çare varmıdır?
 
recovery e alabiliosan wipe data yap ama şunu bil bütün herşey gider
 
    Konu Sahibi
Arkadaşlar bakın tel kardeşimin. Normalde ben symbian kullanıorm. ve nerdeysen herşeyi yapabiliorm s^3 hakkında. Androidle ilgili şeyleri yeni öreniorm. şimdi benim cf root yapmam lazım. Ama download moda alın dio. Download moda almak için home tuşu ses kısma tuşu ve güç düğmesi dio. Ama htc wildfirede home tuşu dokanmatik. Yani tel kapalıyken çalışmıor. Doğal olarakboot menüsüne gönderior. Download mode die bişe açılmıor. Lütfen yardım edin....

----------Eklendi @ 12:34:20 ---------- Yazıldı @ 12:30:39 ----------

delirecem... Download modea alsam olucak ama olmuyor. Download moda nasıl alırım. HTC wildfire... (s değil ha düz wildfire...))
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...