HTC WildFire mı ? Yoksa San Fransisco mu ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

atakan_mage

Üye
    Konu Sahibi
HTC WildFire mı ? Yoksa San Fransisco mu ?
bir seçim yapar mısınız arkadaşalr ? Ekran boyutuna da önem veriyorum.
 


KaTLeDeN67

KaTLeDeN67

Üye
htc wildfire
 

atakan_mage

Üye
    Konu Sahibi
peki nedeninide yazarsan sevinirim ?
 
>Pessimistic.

>Pessimistic.

Üye
wild fire'yi inlceleme fırdsatım oldu fiyatına göre iyi bir telefon genel açıdan iyi özelliklere sahip ama san fransizco'yu ilk defa duyuyorum belki daha iyi olabilir
 

atakan_mage

Üye
    Konu Sahibi
Evet bende ilk defa duydum.Özelliklerine baktım gayet hoş gi,bi gorunuyor.İngiltereden getirtireceğim telefonu orada çok tutuluyormuş.Bir bakıp karar verebilirmisin sende acaba ? Youtube'de videosu falan var.
 

Starsley

ben sana bı neden yazım htc anlamında adı yeter dıerı hıc tanınmadık
 

Starsley

her seyın bı r ılkı vardır merak etme:oke:
 
KaTLeDeN67

KaTLeDeN67

Üye
Bİ SONU OLDUĞU GİBİ:d::d::d::d::d:
 

Starsley

sonda bı baslangıctır ama :oke:
 
KaTLeDeN67

KaTLeDeN67

Üye
o başlangıcında bir sonu olur:oke:
 

atakan_mage

Üye
    Konu Sahibi
Yorumlar için teşekkür ederim ama hiç objektif olmadınzı sanırım :)
 

Starsley

:d: o sonunda bı baslangıcı olur :oke: bu boyle devam eder
 
KaTLeDeN67

KaTLeDeN67

Üye
en iyisi susmak:oke:
 

Starsley

aynen :ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt