Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
HTC WildFire mı ? Yoksa San Fransisco mu ?
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
atakan_mage
Üye
Konu Sahibi
HTC WildFire mı ? Yoksa San Fransisco mu ?
bir seçim yapar mısınız arkadaşalr ? Ekran boyutuna da önem veriyorum.
KaTLeDeN67
Üye
htc wildfire
atakan_mage
Üye
Konu Sahibi
peki nedeninide yazarsan sevinirim ?
>Pessimistic.
Üye
wild fire'yi inlceleme fırdsatım oldu fiyatına göre iyi bir telefon genel açıdan iyi özelliklere sahip ama san fransizco'yu ilk defa duyuyorum belki daha iyi olabilir
atakan_mage
Üye
Konu Sahibi
Evet bende ilk defa duydum.Özelliklerine baktım gayet hoş gi,bi gorunuyor.İngiltereden getirtireceğim telefonu orada çok tutuluyormuş.Bir bakıp karar verebilirmisin sende acaba ? Youtube'de videosu falan var.
Starsley
ben sana bı neden yazım htc anlamında adı yeter dıerı hıc tanınmadık