cukuleaks
Üye
HTC Wildfire Hakkında Son Kez Konu Açıyorum!!!
Arkadaşlar.. Htc wildfireıma cf rot yapıp rom yüklemekti tek amacım. Kaç tane konu açtım kimse yardımcı olmadı. Buralarda bu kadar konu var, rom root falan filan. Herkeste teşekkür ederim oldu falan dior. Bir Allah'ın kuluda çıkıp altı üstü bi htc wildfirea cf root nasıl yapabileceğim hakkında yardım edemiyor. Bugün bunu beklediğim 3. günüm. Artık bıktım. Eğer yardım edecek birisi varsa etsin. Yok eğer yapılmıyorsa ''Htc wildfirea cf root yapılamıor'' desinde bende artık bırakıyim uğraşmayı... Ve bu konuyuda ne olursa olsun son kez açtım. Artık canıma tak etti. Şu anki net sorunum telefonumu odine bağlayıp fw güncellemem lazım. Ama bağlayınca görmüyor. Göremesi için ne yapabilirim die araştırdım. Telefonumu ilk önce download moda almam lazımmış. Ama ne yaptıysam hiç bi tuş kombinasyonuyla download moda alamadım telefonumu... Birisi bana kapsamlı yardım ederse çok memnun olurum...
Genede zahmet etmişsin saol 

