HTC Wildfire Hakkında Son Kez Konu Açıyorum!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

cukuleaks

Üye
    Konu Sahibi
HTC Wildfire Hakkında Son Kez Konu Açıyorum!!!
Arkadaşlar.. Htc wildfireıma cf rot yapıp rom yüklemekti tek amacım. Kaç tane konu açtım kimse yardımcı olmadı. Buralarda bu kadar konu var, rom root falan filan. Herkeste teşekkür ederim oldu falan dior. Bir Allah'ın kuluda çıkıp altı üstü bi htc wildfirea cf root nasıl yapabileceğim hakkında yardım edemiyor. Bugün bunu beklediğim 3. günüm. Artık bıktım. Eğer yardım edecek birisi varsa etsin. Yok eğer yapılmıyorsa ''Htc wildfirea cf root yapılamıor'' desinde bende artık bırakıyim uğraşmayı... Ve bu konuyuda ne olursa olsun son kez açtım. Artık canıma tak etti. Şu anki net sorunum telefonumu odine bağlayıp fw güncellemem lazım. Ama bağlayınca görmüyor. Göremesi için ne yapabilirim die araştırdım. Telefonumu ilk önce download moda almam lazımmış. Ama ne yaptıysam hiç bi tuş kombinasyonuyla download moda alamadım telefonumu... Birisi bana kapsamlı yardım ederse çok memnun olurum...
 
  • Beğen
Tepkiler: -efşan


tugay91

tugay91

Üye
Ben Htc kullanmıyorum ama bu konuyla ilgili biraz araştırdım internette pek bişey bulamadım dostum
 
  • Beğen
Tepkiler: HacKLess

cukuleaks

Üye
    Konu Sahibi
Bende araştırdım hiç birşey bulamadım :( Genede zahmet etmişsin saol :)
 
-efşan

-efşan

Üye
wirldfire s mi cihazın senin?
 

cukuleaks

Üye
    Konu Sahibi
hayır düz wildfire
 
efsane557

efsane557

Üye
Cihaz s-of olmasi lazim eger s-of ise bi olur. S-of degilsede s-of yapma hakkinda... bi sitede bunun hakkinda bi konu buldum ama olurmu olmazmi bilmiyorum

Birde senin telefonun wildfire buzz bide oyle ara belki baska seyler de bulursun konu linkini ozel mesaj olarak atiyorum
 
-efşan

-efşan

Üye

linki bir incele ister isen.
 

cukuleaks

Üye
    Konu Sahibi
Cf root lazım...

----------Eklendi @ 15:59:24 ---------- Yazıldı @ 15:55:07 ----------

İnşallah olur çok saol ... Sonunda biri yardım etti :)
 
sagopakajmer61

sagopakajmer61

Üye


birde buraya bak
 

cukuleaks

Üye
    Konu Sahibi
'da unrevokede kadar yaptım. şimdide unrevokedle uraşıorm :)

----------Eklendi @ 20:37:21 ---------- Yazıldı @ 19:42:44 ----------

Arkadaşlar burdaki adımları tek tek yaptım. Ve en sonunda oldu :) coyonenmodemudur nedir o yüklü şimdi kardeşim çok sevindi :) yardım edenlere çok teşekkür ederim.

edit: ek olarak şunu söylemek istiyorum. Eğer işlemi düzgün yapmak istiyorsanız %0.00001 lik adımı bile atlamadan yapacaksınız. Ben bukadar uraştan sonra bunu örendim. Atlamamak lazımmış :D
 
-efşan

-efşan

Üye
Sevindim şahsın adına dostum. Hayırlı olsun.
 
efsane557

efsane557

Üye
Tabiki .gereksiz olsa yazilmaz. hadi hayirlisi
 

hakanserce007

Üye
hayırlı olsun
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt