htc onex de tık yok

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
htc onex de tık yok
yaw s3 çıkalı kaç ay oldu habire güncelleme çıkıyor htc onex telefonun reklamını yapıp satıp kaçıyor ayıp ya bir sürü yazilimsal problemleri var en başta kendi arayuzunde canlı duvar kağıtları geçişlerde duraksayip oyle devam ediyor ne zaman gelecek bu guncellemeler bi daha onex alanın
 
Gunceleme hakkında henüz bir haber yok ancak 4.1 Jelly Bean direk gelebilir bu da söylentiler arasında. Canlı duvar kağıtlarında kasma bi tek sizde oluyor onu hala anlamış değilim.
 

TeAmo42

Üye
one x son guncellemeler ıle cok guzel oldugunu soylemıslerdı... Sızın cıhazda bır problem olabılır.
 
    Konu Sahibi
sadece bende degil bende öyle düşünmustum ama aynı dertten muzdarip kişiler var zaten gelecek güncelleme de ekran geçişlerinde ki kasmalar giderildi deniliyor bu demekki genel bi sorun
 
sadece bende degil bende öyle düşünmustum ama aynı dertten muzdarip kişiler var zaten gelecek güncelleme de ekran geçişlerinde ki kasmalar giderildi deniliyor bu demekki genel bi sorun

Valla hocam çok konuştum temsilcilerle ama hala haber yok ne zaman geleceği ne olacağı konusunda.
 

Türe

Üye
Gunceleme hakkında henüz bir haber yok ancak 4.1 Jelly Bean direk gelebilir bu da söylentiler arasında. Canlı duvar kağıtlarında kasma bi tek sizde oluyor onu hala anlamış değilim.

Abi netteki geçişlerde hafif bekleyip öyle değiştiğini gördüm ben de ama belki güncel olmayabilir tabii.
 
    Konu Sahibi
aynen öyle sıkıntı bu ve can sıkıcı ama apex louncher da olmuyor kendi arayuzu süper yoksa ugrasmazdim heleki o hava durumu göstergesi olağan üstü efeklerle dolu başka telefonda yok böyle bişey tamamen fark yaratıyor
 
Valla beklemekten başka çare yok abim beklicez ben 2 günde bir soruyorum güncelleme durumunu merak etmeyin bi haber çıkarsa yazarım buraya
 
    Konu Sahibi
tamam sağol kardeşim
 
Tepkiler: DreaMagiC

betoner

Üye
Jelly bean hemen çıkmaz. 4.0.4 çıkmadı halen test ediliyor. Gerçi şuan 4.0.4 kullanıyorum 3 nokta menü dışında pek fark yok.
 
    Konu Sahibi
Jelly bean hemen çıkmaz. 4.0.4 çıkmadı halen test ediliyor. Gerçi şuan 4.0.4 kullanıyorum 3 nokta menü dışında pek fark yok.


kardeş nasıl yükledin root mu yaptın fark yok derken ekran kasmalarlarında bi düzelme felanda mı yok
 
    Konu Sahibi
kardeş sen evo3d dahami iyi diyorsun yada sen telefondan anlamiyorsun
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...