___kaptan___
Üye
-
Konu Sahibi
-
Eğer maddi durumunuz yeterse One X modelini öneririm isteklerinizi çok rahat karşılayabilir. Ama maddi açıdan sorun olursa Sensation modelleri yerine Samsung Galaxy S2 modelini öneririm rahatlıkla karşılar isteklerinizi
Almışken sağlam olsun uzun ömürlü olsun One X olsunkatılıyorum. bu arada bir xperia solada işinizi görür.
Kayseri teknosadan indirimli aldım bir ay oldu.sensation 1099 tl almıştım.kayseriforumdan.hmm önerileriniz için çok teşekkür ederim, konuyu cep telefonları genel kısmına da açtım ve şuan HTC One S ve Samsung Galaxy SII arasında kaldım / HTC One X gerçekten muhteşem ötesi bir cihaz ama maddi sıkıntı yok muuuuo yüzden 2.El alcam Kayserideyim galiba SII alcam gibi gözüküyo ama bilemiyorum yani oyun-internet-müzik-kullanım olarak ve ekran büyüklüğü falan iyi olmalı ekran 4'' inçten büyük bi cihaz düşünüyorum söylediğim özelliklere göre HTC One S ve Samsung Galaxy SII önerdiler bu ikisi arasında kaldım ?
zaten S4 işlemciliyi önerdiler şuan 2.El olarak HTC One S(S4 işlemcili olanını) ve Samsung Galaxy SII ilanlarını inceliyorum yani
İnternette dolaşırken bataryayı olduğu yerde çıkartmaz bence de çıkan iyidir ama eğer üst seviye bir model alacaksa bunu sorun etmemeli.Günümüzde zaten batarya süresi kısa.Surekli internetde durucaksan bataryasi degisebilen bi tel al
Surekli internetde durucaksan bataryasi degisebilen bi tel al
HTC One S ve Samsung Galaxy SII'nin bataryaları çıkmıyor mu ki?
Benim için batarya çok önemli yani ama öyle gittiğim her yere şarj cihazımı götürürüm olmazsa yedek daha güçlü bi batarya alırım 2 batarya fena olmaz yani
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?