lolaman
Üye
-
Konu Sahibi
-
Nerede yerlerde hala beleş mesir macunu gibi kapış kapış satılıyor fiyatlarıda 1000 tl civarlarında halas3 ün kasası isterse demirden olsun samsung a para bağlamam benaldktan 2 gün sonra acil bir durum olsa satsan yarı fiatına bile veremezsn şu anda s2 ler herşeyi açıkılıyor piyasası yerlerde
hotlock nokianın telefonları da aynı durumda
Nerede yerlerde hala beleş mesir macunu gibi kapış kapış satılıyor fiyatlarıda 1000 tl civarlarında halaama bi 10 yıl sonra s2 almayı düşünüyorum bende
abi sana 750 ye spot sıfırını veriolar desem küfretmezsn dimi
Al sana küfürabi sana 750 ye spot sıfırını veriolar desem küfretmezsn dimi
htcye sonye bakarsan da düşüyor sadece samsung mu
htcye sonye bakarsan da düşüyor sadece samsung mu
Al sana küfür[video=youtube;U8kj-RiEJR8]http://www.youtube.com/watch?v=U8kj-RiEJR8[/video]
spota bakarsan one x i de 1250 ye satıyorlar
Kardeş videoya kızmadın dimihtc nin spotu olmaz önce bi spot ne onu öğren. 1250 lira dedğin cihazn faturlaısı 1350 . + pasport kaydı için 100 lira vergisi var yurtdışı olanların. ama samasung a 5 liraya çakma atıolar.
Bartu yine kuzenine falanmı verdin ne yaptın sen ne içirdiler sana yevruuuummmLolaman!!!!!!!!!!!
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?