HTC One X vs. Galaxy SIII

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

lolaman

Üye
    Konu Sahibi
HTC One X vs. Galaxy SIII
Beyler bayanlar bu video'yu One x ile çivi bile çakarsınız diyen arkadaşlar için buraya koyuyorum keyifle veya içiniz cız ederek izleyebilirsiniz.
[video=youtube;vpgbMgsgGPk]http://www.youtube.com/watch?v=vpgbMgsgGPk[/video]
 
Tepkiler: AndroidciMünir
Artik bu karsilastirma haberleri baya bi baydı Tami saglamliga gelince bende onex var kilif kullanmiyom bi cizik yok arkadasta s3 var kocaman deri kilif bulmus kullaniyor gecendede telefonu kiliftan cikarirken dusurmus telefonun kasasi fena cizilmis
Al sana kiyaslama derim olacagi cards farketmiyor
 

lolaman

Üye
    Konu Sahibi
Bide sIII ün kasası polycarbon mu polfiber mi ne o malzemeden
 

hotlock

Üye
s3 ün kasası isterse demirden olsun samsung a para bağlamam ben aldktan 2 gün sonra acil bir durum olsa satsan yarı fiatına bile veremezsn şu anda s2 ler herşeyi açıkılıyor piyasası yerlerde
 
hotlock nokianın telefonları da aynı durumda
 

lolaman

Üye
    Konu Sahibi
s3 ün kasası isterse demirden olsun samsung a para bağlamam ben aldktan 2 gün sonra acil bir durum olsa satsan yarı fiatına bile veremezsn şu anda s2 ler herşeyi açıkılıyor piyasası yerlerde
Nerede yerlerde hala beleş mesir macunu gibi kapış kapış satılıyor fiyatlarıda 1000 tl civarlarında hala ama bi 10 yıl sonra s2 almayı düşünüyorum bende
 

hotlock

Üye
hotlock nokianın telefonları da aynı durumda

nokia kullananmı kaldı artık git gide düşüyor ama nokia para eder en azından

- - - Eklendi - - -

Nerede yerlerde hala beleş mesir macunu gibi kapış kapış satılıyor fiyatlarıda 1000 tl civarlarında hala ama bi 10 yıl sonra s2 almayı düşünüyorum bende

abi sana 750 ye spot sıfırını veriolar desem küfretmezsn dimi
 

klongs

Üye
htcye sonye bakarsan da düşüyor sadece samsung mu
 

hotlock

Üye
htcye sonye bakarsan da düşüyor sadece samsung mu

düşmeyen hiç bircihaz yok ama samsung yerlerde. 6 ay önce 650 ye aldğm cihazı dün itibaryle 600 e sattım çokmu zarar ettim ?

- - - Eklendi - - -

htcye sonye bakarsan da düşüyor sadece samsung mu

düşmeyen hiç bircihaz yok ama samsung yerlerde. 6 ay önce 650 ye aldğm cihazı dün itibaryle 600 e sattım çokmu zarar ettim ?

- - - Eklendi - - -

Al sana küfür [video=youtube;U8kj-RiEJR8]http://www.youtube.com/watch?v=U8kj-RiEJR8[/video]

 

ali6161

Üye
Bunların bu telefonları falan yere attıktan sonraki zengin havaları kahrediyor beni . Bende bi GIO ya bide N8 E yapıp koyacam ...
 
videoya öldüm Aynen ya iki hafta önce 1600' e aldığım cihaz şimdi 1100 en iyisi iphone arkadaş 1500'a aldım 3 ay sonra 1300'e sattım
 

hotlock

Üye
spota bakarsan one x i de 1250 ye satıyorlar

htc nin spotu olmaz önce bi spot ne onu öğren. 1250 lira dedğin cihazn faturlaısı 1350 . + pasport kaydı için 100 lira vergisi var yurtdışı olanların. ama samasung a 5 liraya çakma atıolar.
 

lolaman

Üye
    Konu Sahibi
htc nin spotu olmaz önce bi spot ne onu öğren. 1250 lira dedğin cihazn faturlaısı 1350 . + pasport kaydı için 100 lira vergisi var yurtdışı olanların. ama samasung a 5 liraya çakma atıolar.
Kardeş videoya kızmadın dimi
 
Hayatımda böyle saçma bi kıyaslama görmedim ben yaw abi sanki adamlar telefonu aldıktan sonra sokağa gidip böyle yere atıcaklar onu koruması var kılıfı var cartı curtu var.. ki okadar parayı verdikten sonra emin olun kim olsa gözü gibi bakar o cihaza
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...