Suyaka Üye MasteLaa' Alıntı: Sen yetersiz dediğin için dedi Genişletmek için tıkla ... Farkında değildi sanırım bu durumun, sadece bilgi açısından söyledim
MasteLaa' Alıntı: Sen yetersiz dediğin için dedi Genişletmek için tıkla ... Farkında değildi sanırım bu durumun, sadece bilgi açısından söyledim
MasteLaa Üye DreaMagiC' Alıntı: S3 diyen kaç kişi vardı ki zaten One X e karar verdi herhalde Genişletmek için tıkla ... Versin artık abim oruçlu oruçlu o kadar yazı yazdık
DreaMagiC' Alıntı: S3 diyen kaç kişi vardı ki zaten One X e karar verdi herhalde Genişletmek için tıkla ... Versin artık abim oruçlu oruçlu o kadar yazı yazdık
Hex4d0r Üye Batarya konusunda sıkıntı var diye dkim demiş. Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız Her ne kadar Türkiye'de henüz satışına başlanmasa bile 32GB Class10 hafıza kartından ucuz.(Kargo dahil ~115 Lira) Hem tasarımı bozmuyor hemde 3000 mAh.
Batarya konusunda sıkıntı var diye dkim demiş. Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız Her ne kadar Türkiye'de henüz satışına başlanmasa bile 32GB Class10 hafıza kartından ucuz.(Kargo dahil ~115 Lira) Hem tasarımı bozmuyor hemde 3000 mAh.
MasteLaa Üye Suyaka' Alıntı: Farkında değildi sanırım bu durumun, sadece bilgi açısından söyledim Genişletmek için tıkla ... Bilgi için teşekkürler kuzum
Suyaka' Alıntı: Farkında değildi sanırım bu durumun, sadece bilgi açısından söyledim Genişletmek için tıkla ... Bilgi için teşekkürler kuzum
DreaMagiC Üye v0ld3m0rt1s' Alıntı: Batarya konusunda sıkıntı var diye dkim demiş. Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız Her ne kadar Türkiye'de henüz satışına başlanmasa bile 32GB Class10 hafıza kartından ucuz.(Kargo dahil ~115 Lira) Genişletmek için tıkla ... Hobaaaa İbrahim geldi eğilin Adam haklı Ozan dağılalım
v0ld3m0rt1s' Alıntı: Batarya konusunda sıkıntı var diye dkim demiş. Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız Her ne kadar Türkiye'de henüz satışına başlanmasa bile 32GB Class10 hafıza kartından ucuz.(Kargo dahil ~115 Lira) Genişletmek için tıkla ... Hobaaaa İbrahim geldi eğilin Adam haklı Ozan dağılalım
DreaMagiC Üye Suyaka' Alıntı: Abi bu bizim mukayese kriterlerimizi alt üst etti. Galaxy S3 iptal Genişletmek için tıkla ...
Suyaka' Alıntı: Abi bu bizim mukayese kriterlerimizi alt üst etti. Galaxy S3 iptal Genişletmek için tıkla ...
MasteLaa Üye DreaMagiC' Alıntı: Hobaaaa İbrahim geldi eğilin Adam haklı Ozan dağılalım Genişletmek için tıkla ... S3 satışları durduruldu
DreaMagiC' Alıntı: Hobaaaa İbrahim geldi eğilin Adam haklı Ozan dağılalım Genişletmek için tıkla ... S3 satışları durduruldu
MasteLaa Üye Suyaka' Alıntı: Sahibinden 1 aylık 1,5. el Galaxy S3.. Genişletmek için tıkla ... Ne kadar Ben alayım hem kim demiş One X , S3 den iyi diye
Suyaka' Alıntı: Sahibinden 1 aylık 1,5. el Galaxy S3.. Genişletmek için tıkla ... Ne kadar Ben alayım hem kim demiş One X , S3 den iyi diye
DreaMagiC Üye Suyaka' Alıntı: 1500'e gideri var. Dandik zaten? Genişletmek için tıkla ... Ne yaptın hocam ya o kadar da değil
Suyaka' Alıntı: 1500'e gideri var. Dandik zaten? Genişletmek için tıkla ... Ne yaptın hocam ya o kadar da değil
MasteLaa Üye Suyaka' Alıntı: 1500'e gideri var. Dandik zaten? Genişletmek için tıkla ... S3 daha iyi bi kere One X den
Suyaka' Alıntı: 1500'e gideri var. Dandik zaten? Genişletmek için tıkla ... S3 daha iyi bi kere One X den
DreaMagiC Üye Suyaka' Alıntı: 1700? Genişletmek için tıkla ... O kadar da etmez - - - Eklendi - - - v0ld3m0rt1s' Alıntı: Bir de şu ısı konusu var Benim için sorun yok. Kışın üşürsek oturur oyun oynarız Genişletmek için tıkla ... Aynen ısı konusu da var Kışın bu kadar ısınacağını zannetmiyorum soğuktan ısınamaz herhalde
Suyaka' Alıntı: 1700? Genişletmek için tıkla ... O kadar da etmez - - - Eklendi - - - v0ld3m0rt1s' Alıntı: Bir de şu ısı konusu var Benim için sorun yok. Kışın üşürsek oturur oyun oynarız Genişletmek için tıkla ... Aynen ısı konusu da var Kışın bu kadar ısınacağını zannetmiyorum soğuktan ısınamaz herhalde
MasteLaa Üye DreaMagiC' Alıntı: Asıl sana Genişletmek için tıkla ... S3 alıcam - - - Eklendi - - - v0ld3m0rt1s' Alıntı: Bir de şu ısı konusu var Benim için sorun yok. Kışın üşürsek oturur oyun oynarız Genişletmek için tıkla ... Abi bir şey soracam telefonun kaç dereceye çıktığını elixir de nereden bakacaz
DreaMagiC' Alıntı: Asıl sana Genişletmek için tıkla ... S3 alıcam - - - Eklendi - - - v0ld3m0rt1s' Alıntı: Bir de şu ısı konusu var Benim için sorun yok. Kışın üşürsek oturur oyun oynarız Genişletmek için tıkla ... Abi bir şey soracam telefonun kaç dereceye çıktığını elixir de nereden bakacaz