MrTech
Üye
Tegra:Hastasıyız Dedeee
ooo tegraaa Ölümüne Tegraaa
Yürü beee
Tegra:Hastasıyız Dedeee
Tegra:Hastasıyız Dedeee
Tegra Bahane Kızlar Sahane (Ne Alaka Dediysem)Bu arada One X, One S ve One XL JB güncellemesini çok yakında alabilecek duyuru yapıldı
- - - Eklendi - - -
Yürü beeeTegranın manasını hepimiz biliyoruzdur arkadaşlar anlatmaya gerek yok avantajlarını
Unga Bunga Tegra Tunga
tegra üçüm oley tegra üçüm oley tegra üçüm oley
oooooooooo
tegra üçüm oley
Sana anlattıkların konusunda katılıyorum hafıza konusu hoş karşılanıcak bir özellik değil ancak Dropbox gibi uygulamalarla bu sıkıntının önüne rahatlıkla geçilebilir ayrıyetten 32 GB Dahili Hafizayla gayet yeterli benim açımdan. Sizin elinizde ki telefon 16 GB bir de Hafiza kartı almaya kalksanız o da ayrı bir masraf bu açıdan da düşünmek gerek. He o kadar parayı veren buna mı veremeyecek diyebilirsiniz ancak biz var olandan bahsediyoruz o zaman yanında 32 Gb hafıza kartı versinler 2150 TL yapsınlar telefonu bakalım o zaman alıcıları düşer mi çıkar mı hep birlikte izleriz
Ben tavsiye etmedim yalnızca handikaplarından söz ettim kardeşimBu handikaplar konusunda da hemfikiriz sanırım. Çünkü HTC hastası Donanımhaber Mesut dâhil performansı kabul etti biliyorsun ki.
Tabii ki hafıza kartı artırılamaması,batarya konusu gibi.Ama avantajları da var tabii ki
Ben tavsiye etmedim yalnızca handikaplarından söz ettim kardeşimBu handikaplar konusunda da hemfikiriz sanırım. Çünkü HTC hastası Donanımhaber Mesut dâhil performansı kabul etti biliyorsun ki.
Tabii ki hafıza kartı artırılamaması,batarya konusu gibi.Ama avantajları da var tabii ki
1- HTC zaten 32 GB hafızası var ve hafıza kartının da telefonu hantallaştırdığını biliyorsun
2- Dediğim gibi bence batarya konusu çok sıkıntı olmamalı.Tabii ki değiştirilebilir olması güzel ama sağlamlık hissi HTC de hissediyorsun
3- Mesut Çelik'i sevmiyorum ben zaten kanım ısınmadı ona
Kesinlikle katılıyorum. Şöyle ki hafıza kartı takıldığın o hafıza kartının sınıfı önemli sen S3 alıpta gidip Class 4 veya 6 alıcak halin yok dimi telefona yakışanı alırsın. 32 GB Class 10 bir hafıza kartı nerden baksan 150 TL civarında
Tabii ki hafıza kartı artırılamaması,batarya konusu gibi.Ama avantajları da var tabii ki
1- HTC zaten 32 GB hafızası var ve hafıza kartının da telefonu hantallaştırdığını biliyorsun
2- Dediğim gibi bence batarya konusu çok sıkıntı olmamalı.Tabii ki değiştirilebilir olması güzel ama sağlamlık hissi HTC de hissediyorsun
3- Mesut Çelik'i sevmiyorum ben zaten kanım ısınmadı ona
Hemen boz zaten işin gücün milletin yanlışlarını yüzüne vurmak rezil etmek
Çelik değil Çevik
Dropbox ise ayrı bir avantaj dediğin gibi abimYani sonuçta size 16 GB hafıza geliyor One X e 32 GB hafıza sunuluyor aynı parayaHe birde 25 GB lik 2 sene boyunca dropbox veriliyor bu da dipnot
Kesinlikle katılıyorum. Şöyle ki hafıza kartı takıldığın o hafıza kartının sınıfı önemli sen S3 alıpta gidip Class 4 veya 6 alıcak halin yok dimi telefona yakışanı alırsın. 32 GB Class 10 bir hafıza kartı nerden baksan 150 TL civarındaSeverim ben Mesut Çeviği be iyidir "Merhaba ben Mesut Çevik"
- - - Eklendi - - -
Hemen boz zaten işin gücün milletin yanlışlarını yüzüne vurmak rezil etmek
Çelik değil Çevik
Şaka yahu ben de seviyorum şaka olsun diye söyledim tatlı adam
Kesinlikle katılıyorum. Şöyle ki hafıza kartı takıldığın o hafıza kartının sınıfı önemli sen S3 alıpta gidip Class 4 veya 6 alıcak halin yok dimi telefona yakışanı alırsın. 32 GB Class 10 bir hafıza kartı nerden baksan 150 TL civarındaSeverim ben Mesut Çeviği be iyidir "Merhaba ben Mesut Çevik"
- - - Eklendi - - -
Hemen boz zaten işin gücün milletin yanlışlarını yüzüne vurmak rezil etmek
Dağılmadı Fatih'im konuya açanı konuya davet ediyorum.
Evet haklısın
- - - Eklendi - - -
Şaka yahu ben de seviyorum şaka olsun diye söyledim tatlı adam( konu dağıldı gibime geliyor )
Evet aynen ben de nereye gitti abim
Dağılmadı Fatih'im konuya açanı konuya davet ediyorum.
Yani sonuçta size 16 GB hafıza geliyor One X e 32 GB hafıza sunuluyor aynı parayaHe birde 25 GB lik 2 sene boyunca dropbox veriliyor bu da dipnot
İyimiş
Samsung, 5O GB 2 sene veriyor. Beep not : )
Sen yetersiz dediğin için dedi
Samsung, 5O GB 2 sene veriyor. Beep not : )
S3 diyen kaç kişi vardı ki zaten One X e karar verdi herhaldeAcaba neye karar verdi
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?