Uruloki
Üye
N9 u vereyim sana
söz mü
söz mü
Ben insaat muh okuyorum seneye staj var diger 2 senede var simdi ordan para verseler bana 4ncu senenin sonunda bir cihaz patlatirim herhal ama para verirler mi acep bunu neden yazdım telefon hayvan kadar ama ozellikleri ve tasarimi cooook hosuma gitti ulan htc
Ben insaat muh okuyorum seneye staj var diger 2 senede var simdi ordan para verseler bana 4ncu senenin sonunda bir cihaz patlatirim herhal ama para verirler mi acep bunu neden yazdım telefon hayvan kadar ama ozellikleri ve tasarimi cooook hosuma gitti ulan htc
Jolla cihazları görmeden telefon konusunda kararımı vermiş değilim Furkan bekleyip göreceğim ama N9 umu şuan piyasadaki hiçbir cihazla değiştirmem
Fukicim ne bedavacı adam çıktın ayrıca bana sözü var
staj yapan ogrencilere asgari ucretin 3/1'i maaş odenmek zorunda. Tabi staj yaptigin firmaya bagli olarak daha fazla da alabilirsin. Biz stajyer muhendis adaylarina 1250tl maaş veriyoruz
Adres ver abi geliyorum
Adres ver abi geliyorum
Adres ver abi geliyorum
Hatta o ladar para veriyorlarsa ben 3ncu senede bile patlatirim cihazı yurtdisindan alirim ohhh misss paraaaa
bana bedavacı diyene bak
can'da var beraber gelin hafta sonu buluşuyoruz zaten sen de gel tanişalim
Sende ne var su an ki benden one x imi istiyon?
Bayram var abi ben Rizeye gidiyorum
Bayram var abi ben Rizeye gidiyorum
6710
- - - Eklendi - - -
bu pazar mı gidiyosun ? Gitmeyeydin iyiydi
İyyyy ezik bu arada konu dagilmasin sonuç oyun uygulama istersen iphone 5 en az 32gb lik yok ben farklı bir sey ariyorum dersen htc j he ekranı buyukse senin icin one x+
emektar hala taş gibi maşallah
Ekran sorun olmaz. Sürekli iPhone5 ve Android modelleri arasında kalıyorum, bakıcaz artık
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?