HTC One X+ mı iPhone 5 mi?

Uruloki

Üye


N9 u vereyim sana

Ben insaat muh okuyorum seneye staj var diger 2 senede var simdi ordan para verseler bana 4ncu senenin sonunda bir cihaz patlatirim herhal ama para verirler mi acep bunu neden yazdım telefon hayvan kadar ama ozellikleri ve tasarimi cooook hosuma gitti ulan htc
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici

benim de çok hoşuma gitti zaten bu ara büyük ekranlara sardım Note dan kat kat iyi telefon ama Jollayı görmem lazım Hasan
 

papakudioflu

Emekli Yönetici

staj yapan ogrencilere asgari ucretin 3/1'i maaş odenmek zorunda. Tabi staj yaptigin firmaya bagli olarak daha fazla da alabilirsin. Biz stajyer muhendis adaylarina 1250tl maaş veriyoruz
 

Uruloki

Üye
Hatta o ladar para veriyorlarsa ben 3ncu senede bile patlatirim cihazı yurtdisindan alirim ohhh misss paraaaa
 


İyyyy ezik bu arada konu dagilmasin sonuç oyun uygulama istersen iphone 5 en az 32gb lik yok ben farklı bir sey ariyorum dersen htc j he ekranı buyukse senin icin one x+

emektar hala taş gibi maşallah
Ekran sorun olmaz. Sürekli iPhone5 ve Android modelleri arasında kalıyorum, bakıcaz artık
 


emektar hala taş gibi maşallah
Ekran sorun olmaz. Sürekli iPhone5 ve Android modelleri arasında kalıyorum, bakıcaz artık

aynı sıkıntı bendede var ama iPhone 5 daha baskın duruyor çünkü s3 kullanıyorum bir sürü optimasyon sorunları falan var programlarda ve oyunlarda geçen gün Speed Car diye bir oyun var bilmeyen yoktur içinizde dersanede onu oynuyordum 12000 Puan yaptım ve arabayı çarpmadığım için dersten sonra devam ederim dedim,o ne dersin 22-25'inci dakikalarında telefon yanmaya başladı cebimde duruyordu bacağımı yakmaya başlayınca hemen hocaya çaktırmadan telefonu çıkartıp oyunu kapattım sonra telefon normale döndü,bu oyunu galaxy pocket bile oynar kanımca yani