Mobilator
Emekli Yönetici
HTC One X Android 4.1.1 JB güncellemesinde bulunan hatalar
Evet arkadaşlar, bu konuda HTC One X cihazımızda yeni güncellemede bulduğumuz sorunları tartışabiliriz. Ben başlıyorum, sizde gördüğünüz hataları bu konu altında bildirebilirsiniz.
-Cihazda varsayılan tarayıcı ile yazı yazarken bir kere dokunulan harf iki ekranda kere yazılabiliyor.
-Cihazda varsayılan tarayıcı ile yazı yazarken uzun metinler sözcük tahmininin altında kalıyor, yazılan metinler görülemiyor.
-Telefon görüşmelerinden sonra cihazın çok nadirde olsa tepki vermemesine rastlandı. Ne ekran nede kapasitif tuşlar bir süre tepki vermedi.
-Cihaz güç tasarrufu moduna alındığında nadiren bildirim çubuğunun ve ekranın gittiğine rastlandı. Bir süre sonra cihaz normale döndü. (Bu sorun mu tartışılır, belki cihaz arkaplanı boşaltıyor ve cihazı tasarruf moduna hazırlıyor olabilir.)
-Son uygulamalar butonu 6 uygulamayı yukarı çekip kapatırken sonuncu uygulamada hata veriyor. En son kapatılmak istenen uygulamanın simgesi görünmüyor, bir önceki uygulamanın simgesi kalmaya devam ediyor. Daha sonra geri tuşuna basılıp kapatılabiliyor.
Burada yazanlar DreaMagic, yani Tarık abinin ve benim derlemem olan sorunlardır. Bir süre bu sorunları tartışalım, daha sonra duruma göre hep birlikte HTC'ye mail atabiliriz.
-Cihazda varsayılan tarayıcı ile yazı yazarken bir kere dokunulan harf iki ekranda kere yazılabiliyor.
-Cihazda varsayılan tarayıcı ile yazı yazarken uzun metinler sözcük tahmininin altında kalıyor, yazılan metinler görülemiyor.
-Telefon görüşmelerinden sonra cihazın çok nadirde olsa tepki vermemesine rastlandı. Ne ekran nede kapasitif tuşlar bir süre tepki vermedi.
-Cihaz güç tasarrufu moduna alındığında nadiren bildirim çubuğunun ve ekranın gittiğine rastlandı. Bir süre sonra cihaz normale döndü. (Bu sorun mu tartışılır, belki cihaz arkaplanı boşaltıyor ve cihazı tasarruf moduna hazırlıyor olabilir.)
-Son uygulamalar butonu 6 uygulamayı yukarı çekip kapatırken sonuncu uygulamada hata veriyor. En son kapatılmak istenen uygulamanın simgesi görünmüyor, bir önceki uygulamanın simgesi kalmaya devam ediyor. Daha sonra geri tuşuna basılıp kapatılabiliyor.
Burada yazanlar DreaMagic, yani Tarık abinin ve benim derlemem olan sorunlardır. Bir süre bu sorunları tartışalım, daha sonra duruma göre hep birlikte HTC'ye mail atabiliriz.



