HTC One X Android 4.1.1 JB güncellemesinde bulunan hatalar

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
HTC One X Android 4.1.1 JB güncellemesinde bulunan hatalar
Evet arkadaşlar, bu konuda HTC One X cihazımızda yeni güncellemede bulduğumuz sorunları tartışabiliriz. Ben başlıyorum, sizde gördüğünüz hataları bu konu altında bildirebilirsiniz.

-Cihazda varsayılan tarayıcı ile yazı yazarken bir kere dokunulan harf iki ekranda kere yazılabiliyor.
-Cihazda varsayılan tarayıcı ile yazı yazarken uzun metinler sözcük tahmininin altında kalıyor, yazılan metinler görülemiyor.
-Telefon görüşmelerinden sonra cihazın çok nadirde olsa tepki vermemesine rastlandı. Ne ekran nede kapasitif tuşlar bir süre tepki vermedi.
-Cihaz güç tasarrufu moduna alındığında nadiren bildirim çubuğunun ve ekranın gittiğine rastlandı. Bir süre sonra cihaz normale döndü. (Bu sorun mu tartışılır, belki cihaz arkaplanı boşaltıyor ve cihazı tasarruf moduna hazırlıyor olabilir.)
-Son uygulamalar butonu 6 uygulamayı yukarı çekip kapatırken sonuncu uygulamada hata veriyor. En son kapatılmak istenen uygulamanın simgesi görünmüyor, bir önceki uygulamanın simgesi kalmaya devam ediyor. Daha sonra geri tuşuna basılıp kapatılabiliyor.

Burada yazanlar DreaMagic, yani Tarık abinin ve benim derlemem olan sorunlardır. Bir süre bu sorunları tartışalım, daha sonra duruma göre hep birlikte HTC'ye mail atabiliriz.
 


.Behzat Ç.

.Behzat Ç.

Üye
Bende hiçbiri yok
 
Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Valla Tarık abi bendede hiç biri yok şu ana kadar :D
 
saruman_me

saruman_me

Üye
aynen şu ana kadar hiç biriyle karşılaşmadım ben..:/
 
Uruloki

Uruloki

Üye
Şu anlık bendede böyle sorunlar yok tekrar atın güncellemeyi ve ya güvenli modda deneyin birde belki bir uygulama sebep oluyor olabilir
 
Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Abi sorun sende sanırım. Bence bir sor HTC'ye.
 
komando04

komando04

Üye
htc iyi güzel ama yazılım desteği pek yok
 
.Behzat Ç.

.Behzat Ç.

Üye
hehehe tarık abi sorun sende :D :D

sayın modumuz telefonunuz servisten geldimi
 
Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
hehehe tarık abi sorun sende :D :D

sayın modumuz telefonunuz servisten geldimi
Geldi. Ben kutu değişim istiyordum ama olmadı. Sadece cihaz değişimi için cihazı servisten aldım, tekrar vereceğim.
Ya bu değişim olacak, yada olacak. Başka yolu yok :)
 
.Behzat Ç.

.Behzat Ç.

Üye

Geldi. Ben kutu değişim istiyordum ama olmadı. Sadece cihaz değişimi için cihazı servisten aldım, tekrar vereceğim.
Ya bu değişim olacak, yada olacak. Başka yolu yok :)

gel ben sana nakit 2bin lira veriyimde yenisini al yeter valla ben bıktım senin telefonundan :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt