HTC One X aldim :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Bu telefonu 1-2 sene kullancam zaten bu sure zarfinda htc one x+la bi fark edecegini sanmiyorum.

Note 2 gereksiz buyuk s3un de sekli hosuma gitmedi

Herkese tesekkur ediyorum arkadaslar allah diger c6-01 sahiplerine de nasip etsin

tabi buda senin kararın saygı duyuyorum
 

lordufuk

Üye
Bu telefonu 1-2 sene kullancam zaten bu sure zarfinda htc one x+la bi fark edecegini sanmiyorum.

Note 2 gereksiz buyuk s3un de sekli hosuma gitmedi

Herkese tesekkur ediyorum arkadaslar allah diger c6-01 sahiplerine de nasip etsin
Vayy güzel seçim bencede s3 tasarımı berbat nedense htc nin tasarımı çok hoşuma gidiyor heleki arka kapakları
 
Kesinlikle güzel bir cihaz aldın,hayırlı olsun.
 

Software95

Hayırlı olsun
 

CasuS_87

Üye
Hayırlı olsun Htc almakla iyi yapmışsın 4x den daha iyi bir cihaz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...