HTC ONE V MOTOROLA ATRİX Sizce Hangisi ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
foreverthe

foreverthe

Üye
    Konu Sahibi
HTC ONE V MOTOROLA ATRİX Sizce Hangisi ?
Evet arkadaşlar sizce hangisi daha iyi ? :)
 


Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Motorola Atrix tabii ki ;)
 
cyber

cyber

Üye
atrix
 
foreverthe

foreverthe

Üye
    Konu Sahibi
Babama yeni telefon alıcazda ne alsak kararsız kaldım. Motorola pek bilindik değil Türkiye'de.

- - - Eklendi - - -

Evet beyleer :D
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
HTC One V özellikleri:



Motorola Atrix özellikleri:



Atrix'in artı özellikleri:

+ Ekran çözünürlüğü daha büyük
+ HTC'nin ekran koruma ile ilgili donanımı yok, Atrix'te Corning Gorilla Glass var. Bir de Atrix'te biyometrik parmak okuyucu var
+ Atrix'in 16 GB dahili hafızası var, One V'nin 4 GB
+ Atrix'in Wi-Fi özelliği a\b\g\n olduğu için daha yüksek
+ Çift çekirdekli 1 Ghz işlemcisi var
+ NVidia Tegra 2 GPU'su yüksek çözünürlüklü ekrana yetiyor
+ Li-po 1930 mAh pil yeterli geliyor.

Atrix'te radyo yokmuş :kıskıs:
 
foreverthe

foreverthe

Üye
    Konu Sahibi
HTC One V özellikleri:



Motorola Atrix özellikleri:



Atrix'in artı özellikleri:

+ Ekran çözünürlüğü daha büyük
+ HTC'nin ekran koruma ile ilgili donanımı yok, Atrix'te Corning Gorilla Glass var. Bir de Atrix'te biyometrik parmak okuyucu var
+ Atrix'in 16 GB dahili hafızası var, One V'nin 4 GB
+ Atrix'in Wi-Fi özelliği a\b\g\n olduğu için daha yüksek
+ Çift çekirdekli 1 Ghz işlemcisi var
+ NVidia Tegra 2 GPU'su yüksek çözünürlüklü ekrana yetiyor
+ Li-po 1930 mAh pil yeterli geliyor.

Atrix'te radyo yokmuş :kıskıs:
Çok teşekkür ederim. Sizce alayım mı ? :D
 
Hasan Enes

Hasan Enes

Üye
ßence almalısın!
 
foreverthe

foreverthe

Üye
    Konu Sahibi
Bende kullanmıyorum babamında kullancagını sanmam. Kaba gözüküyor internette normalde öyle mi ? Birde bende ara sıra kullanırım internette ve oyunlarda takılma olur mu ? :)
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Kaba değil, eline alırsan nasıl bir telefon olduğunu anlarsın. Uzaktan anlaman mümkün değil. İnternet ve oyunlarda çift çekirdekli işlemcisiyle takılma yaşatması mümkün görünmüyor.
 
Superfan

Superfan

Üye
Motorola teknik servis durumundan bir sorun yaşama riskin var.Bu riski göz önünde bulundurursan daha ne istiyorsun!? Xperia Pro fiyatına ( hatta daha ucuz ) Motorola Atrix! :D
 
foreverthe

foreverthe

Üye
    Konu Sahibi
Sağ olun beyler tamam alayım o zaman :)
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Motorola teknik servis durumundan bir sorun yaşama riskin var.Bu riski göz önünde bulundurursan daha ne istiyorsun!? Xperia Pro fiyatına ( hatta daha ucuz ) Motorola Atrix! :D

:nono: Xperia Pro'nun klavyesi var.
 
61semih

61semih

Üye
bana sorarsan motorola
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
bana sorarsan motorola

Bence böyle kıyaslama sitelerine bakıpta kıyaslama yapmayın. Gidin ayrıntılı özellikleri gösteren sitelerde kendiniz karşılaştırın.
 
Elektr0

Elektr0

Üye
Rambo_FT bize söylenecek söz bırakmamışsın yine :hih:... Furkan'a katılıyorum...:oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 94869
Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici
atrix. ayrıca sanırsam atrixte radyo donanımı vardı ama yazılımı yoktu. romla gelebilir belki.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt