
Çok teşekkür ederim. Sizce alayım mı ?HTC One V özellikleri:
Motorola Atrix özellikleri:
Atrix'in artı özellikleri:
+ Ekran çözünürlüğü daha büyük
+ HTC'nin ekran koruma ile ilgili donanımı yok, Atrix'te Corning Gorilla Glass var. Bir de Atrix'te biyometrik parmak okuyucu var
+ Atrix'in 16 GB dahili hafızası var, One V'nin 4 GB
+ Atrix'in Wi-Fi özelliği a\b\g\n olduğu için daha yüksek
+ Çift çekirdekli 1 Ghz işlemcisi var
+ NVidia Tegra 2 GPU'su yüksek çözünürlüklü ekrana yetiyor
+ Li-po 1930 mAh pil yeterli geliyor.
Atrix'te radyo yokmuş![]()

Çok teşekkür ederim. Sizce alayım mı ?![]()
Motorola teknik servis durumundan bir sorun yaşama riskin var.Bu riski göz önünde bulundurursan daha ne istiyorsun!? Xperia Pro fiyatına ( hatta daha ucuz ) Motorola Atrix!![]()
Xperia Pro'nun klavyesi var.bana sorarsan motorola
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Rambo_FT bize söylenecek söz bırakmamışsın yine... Furkan'a katılıyorum...
![]()
Pardon 
