HTC One S gereksiz bir sorun

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

maxxiceppp

Üye
    Konu Sahibi
HTC One S gereksiz bir sorun
Selam arkadaşlar 2 haftalık telefon yavaş açılmaya başladı ayrıca ana ekran tuşuna basınca tam 3 saniyede açılıyor 1 kere parkeye düştü titresimi azaldı sorunumun çözümü için önerilerinizi bekliyorum

---------- Eklendi @ 16:49:03 ---------- Yazıldı @ 15:45:11 ----------

Yokmu bir çözümü olan
 


DreaMagiC

DreaMagiC

Üye
Yüklediğin uygulamalar buna neden olmuş olabilir yada telefonuna bu uygulamalarla birlikte virüs girmiş olabilir maalesef antivirüs yükleyip bi taramadan geçirmeni öneririm telefonu :oke:
 
nanotex

nanotex

Üye
Bence düştüğü için olabilir servise gönder :) Bu arada nerden aldın telefonu?
 

maxxiceppp

Üye
    Konu Sahibi
Telefonu almanya saturnden aldım dün fabrika ayarlarına geri döndüm düzeldi
Tabi titresimde bir değişme yok servise 3000 kmden daha uzağım böyle bir şansım yok :D
 
DreaMagiC

DreaMagiC

Üye
Telefonu almanya saturnden aldım dün fabrika ayarlarına geri döndüm düzeldi
Tabi titresimde bir değişme yok servise 3000 kmden daha uzağım böyle bir şansım yok :D
Sevindim gereksiz şeyler yüklememeye dikkat et :oke:
 
nanotex

nanotex

Üye
Geçmiş olsun :) Kaça aldın peki?
 
KayraBey

KayraBey

Üye
format herşeye çare
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt