Telefon Tavsiyesi Htc One M8 - LG G3

GreaTH

Üye
    Konu Sahibi
Htc One M8 - LG G3
Arkadaşlar 2 Telefon arasinda Kaldim Uzun Süredir Internetten 2 telefonuda Arastirdim bi türlü karar veremedim G3 icin Sarj Sorunu varmis ona takildim hep Veya 1500-1700 Arasi Hangi Telefon Iyidir.

Samsung Önermeyinde.
 
Z3, z3 compact, m8 de olur yani
 

GreaTH

Üye
    Konu Sahibi
M8 i Tasarımı Güzel G3 ün Performansı Kaldık Ortada Telefonla Oyun-İnternette Cok dolastigim icin G3 icin Kararsizligim var
 
Tasarım görecelidir ama performansta m8 katlar
 
Bence M8. Ama alternatif olarak Z2 de olabilir.
 
Tasarim olarak G3 un uzerine cihaz yoktur M8 cakma iphone tasarimiyla yanina bile yakismaz G3un.Ben de o fiyatlara cikabiliyosun madem Z3 oneririm
 

sLeepLe

Üye
m8 güzel cihaz arayüzünü de seviyorum androidde sevdiğim iki telefon var z2den sonrası ve htc m8
 

Polymath

Üye
M8 ile g3 un ikisininde sarji iyi gitmez.. Sony z3 al.. Oyun ve internette cok gezerim dedigin için o iki telde yaramaz sana
 

GreaTH

Üye
    Konu Sahibi
Z3 inceledikten sonra gözüme iyi geldi Bi bakalim . G3 Almamaya karar verdim Sarj Sıkıntısi Beni baya etkilecektir gibi
 
LG G3 e bukadar takma kafani. Sarj ve isinma problemi var. Ayrica cok saglam ekrani var cumlesi kafani karistirmasin. 20dk oyun oynasan 1 gununu bile cikarmayacak ayrica ates gibi olur cihaz. Htcyede hic takilma derim ses kalitesi hosuma gidiyo baska bi ozellgi yok bana gore. LG G3 VE XPERIA Z3 arasinda kalmistim. Xperia z3 aldim asla pisman degilim. hem kamera hem sarj hem isinma hicbisekilde yari yolda birakmayan bi cihaz. Sarji birbucuk gun cok rahat gidiyor. Gelismis pil tasarruf secenekleri var 3100mah batarya daha ne olsun . Ozellikle gece cekimi cok guzel. LG G3de Qhd ekran var ama okadar grafigi destkleyen ne oyun nede uygulama var google play storede o yuzden bi isini gormez. Xperia z3 derim gecerim.
 

avast

Üye
g3 ü ele 2k artıdan ziyade bir eksi benim gözümde cihazı zorlamaktan başka bi numarası yok
z3 bakabilirsin o olmadı z2 bakabilirsin ve m8 htc muzik işinde cok iyi cok muzik dinlersen ne lg ne samsung ne sony htc ve apple bu işi iyi yapıyor onun dısında z3 daha agır basıyor her yonuyle eger butcen varsa
 

GreaTH

Üye
    Konu Sahibi
Z3 1900 ile butceyi asiyor z2 ile Farki Varmi Ozelliklerde
 
Z3 1900 ile butceyi asiyor z2 ile Farki Varmi Ozelliklerde
Kardeş bence z2 den uzak dur ben aldım.pişman oldum
oldum. Tel oldukça kaba ekran çerçeve oranı kötü. Bir de telde konuşurken ahizede sürekli cızıltılı bi ses geliyor. Normal kullanımda bile ısınıyor. Bence uzak dur
Benim anlamadığım bu kadar kronik sorunu olan bir tel hala niye tavsiye ediliyor
 

GreaTH

Üye
    Konu Sahibi
Şu Bölümdeki Tüm Z2 ile ilgili konulara baktim Herkes z2 diyor Baktığım konularda Isinma gibi sorunlari gormedim baska konulardada hep z2 tavsiye ediliyor
 
Şu Bölümdeki Tüm Z2 ile ilgili konulara baktim Herkes z2 diyor Baktığım konularda Isinma gibi sorunlari gormedim baska konulardada hep z2 tavsiye ediliyor
Ben de onlara bakarak aldım ama ilk ayında servise gitti ve yine gidecek. Bilmiyorum bana mantıklı gelmedi kasa şekli kronik sorunları ahize sorunu
 

0MG90

Üye
Sizin telefonunuz sorunlu diye herkesin telefonu sorunlu mu?
İyi telefon ki öneriyoruz