Cok güzel olmuş kaydırma olayi. Aslinda nexuslara yada xperia z gibi altta panelli telefonlarada yapılabilir.
Arkadaşlar HTC One X'e verdiği güncellemeyi de bir düşünün. One X'e verdiği güncelleme Android 4.2.2 ile son bulacak. Bence One'da da fazla bir güncelleme beklemeyin.
Ama onlardaki tus yazilimsal , one da donanımsal
Sonucta algılar sirayla ucune basildiginda acilsa ekran bizde onu kaydirarak yapariz mesela
Asıl işlevini kaybeder o zaman ama

Sonucta algılar sirayla ucune basildiginda acilsa ekran bizde onu kaydirarak yapariz mesela
bu htc nin bir güncellemesi değil bir geliştirici tarafından yapılan bir kernela ait özellik diye biliyorum
Sonuçta super olmus yani

Nexus da da yapılabilir ancak bütün ekran üzerindeki dokunmatik panelin açık kalması anlamına gelir ve çok şarj sömürür.

Evet benimde aklıma geldi ama çok güzel yav yapsınlar razıyım![]()
tabi şarjı baya götürüyordu o ayrı.
