Htc One güncelleme ile HTC logosu menü tuşu

Sponsorlu Bağlantılar

61semih

61semih

Üye
    Konu Sahibi
Htc One güncelleme ile HTC logosu menü tuşu
[video=youtube;ic4v-yYe_ZM]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ic4v-yYe_ZM[/video]

videoda görüldüğü gibi kapasitif panel güncelleme ile kullanışlı bir hale gelmiş ama bataryayı nasıl etkiler bu durum?
 


DeEenzameMan

DeEenzameMan

Üye
Off bee param az var yoksa alacam bu canavardan :'(
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
bu fikir bana aitti apple için tasarlamıştım:kop: ama patentini alamadım kurnazlar hemen çalmışlar:kop2:
 
fk555897

fk555897

Üye
Arkadaşlar HTC One X'e verdiği güncellemeyi de bir düşünün. One X'e verdiği güncelleme Android 4.2.2 ile son bulacak. Bence One'da da fazla bir güncelleme beklemeyin.
 
ka_za

ka_za

Üye
Cok güzel olmuş kaydırma olayi. Aslinda nexuslara yada xperia z gibi altta panelli telefonlarada yapılabilir.
 
skylinegti

skylinegti

Üye
bence harika ötesi bişey bu yıl çıkan telefonlar arasında htc one'ı tek geçerim ...
 
Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici
Arkadaşlar HTC One X'e verdiği güncellemeyi de bir düşünün. One X'e verdiği güncelleme Android 4.2.2 ile son bulacak. Bence One'da da fazla bir güncelleme beklemeyin.

Bu konuda resmi bir açıklama yok bildiğim kadarıyla.
Kesin bir haber değil yani.
 
PriZm

PriZm

Üye
Gerçekten yararlı bir özellik.
 
Kerim.

Kerim.

Üye
cok iyi olmus
 
ka_za

ka_za

Üye


Asıl işlevini kaybeder o zaman ama

Ekrandaki tus kilidi kaydirarak aciliyor. Orasida emrana dahil aslında film izlerken falan kayboluyor. Vazgeçtim ondan kaydirmada eklenebilir oraya :)
 
PriZm

PriZm

Üye
Sonucta algılar sirayla ucune basildiginda acilsa ekran bizde onu kaydirarak yapariz mesela

Nexus da da yapılabilir ancak bütün ekran üzerindeki dokunmatik panelin açık kalması anlamına gelir ve çok şarj sömürür.
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
bu htc nin bir güncellemesi değil bir geliştirici tarafından yapılan bir kernela ait özellik diye biliyorum
 
ka_za

ka_za

Üye


Nexus da da yapılabilir ancak bütün ekran üzerindeki dokunmatik panelin açık kalması anlamına gelir ve çok şarj sömürür.

Evet benimde aklıma geldi ama çok güzel yav yapsınlar razıyım :)
 
PriZm

PriZm

Üye
Evet benimde aklıma geldi ama çok güzel yav yapsınlar razıyım :)

Örnek olarak Galaxy S için böyle bir mod var.Ekrana belirlediğin bir şekili yada harfi çizdiğin zaman açılıyor :) tabi şarjı baya götürüyordu o ayrı.
 
tapatalk

tapatalk

Üye
Elini kaydirarak açma nexus için çok uzun süredir var. Alt taraftan elini kaydirarakda kilitleyebiliyosun

- - - Eklendi - - -

https://www.youtube.com/watch?v=bZEodCnYv58&feature=youtube_gdata_player
 


Üst Alt