HTC One Güncelleme Gelmiyor Yardım Lütfen

Sponsorlu Bağlantılar

kertisow

Üye
    Konu Sahibi
HTC One Güncelleme Gelmiyor Yardım Lütfen
Merhaba arkadaşlar dün yurt dışından(dubaiden)HTC one telefon geldi bana. daha imei kaydını yaptırmadım. haliyle hat falanda yok. neyse telefon kutudan 4.1.2 olarak cıktı. ama internette okuyorum htc one lar hep ayın 15 inde en geç 17 sinde 4.2.2 aldı. ben istanbuldayım şuan. fakat manisadaki adama gelmiş İstanbul gibi büyük biryerde gelmedi. wifi ye bağlı deniyorum zaten başka çarem yok. denerken iki türlü denedim ikisindede tepki yok. su sekilde denedim: yalızca wifi üzerinden güncelle (tick var) bide tick yok şekilde denedim yine gelmedi. acaba imei kayıtlı değil diye yada dubaiden geldi diye mi böyle? imei kaydettiricem en geç 1 haftaya. ama yurtdsı diye gncelleme gelmiyorsa ben stock romu elimle kurmak istemiyorum. bootloader falan bilmiyorum. samsungdan anlarım ama bundan anlamam. eski tel ace2 idi.

- - - Eklendi - - -

güncel

- - - Eklendi - - -

??????

- - - Eklendi - - -

arkadaslarrr
 


emreli01

emreli01

Üye
Merhaba arkadaşlar dün yurt dışından(dubaiden)HTC one telefon geldi bana. daha imei kaydını yaptırmadım. haliyle hat falanda yok. neyse telefon kutudan 4.1.2 olarak cıktı. ama internette okuyorum htc one lar hep ayın 15 inde en geç 17 sinde 4.2.2 aldı. ben istanbuldayım şuan. fakat manisadaki adama gelmiş İstanbul gibi büyük biryerde gelmedi. wifi ye bağlı deniyorum zaten başka çarem yok. denerken iki türlü denedim ikisindede tepki yok. su sekilde denedim: yalızca wifi üzerinden güncelle (tick var) bide tick yok şekilde denedim yine gelmedi. acaba imei kayıtlı değil diye yada dubaiden geldi diye mi böyle? imei kaydettiricem en geç 1 haftaya. ama yurtdsı diye gncelleme gelmiyorsa ben stock romu elimle kurmak istemiyorum. bootloader falan bilmiyorum. samsungdan anlarım ama bundan anlamam. eski tel ace2 idi.

- - - Eklendi - - -

güncel

- - - Eklendi - - -

??????

Benim Tel de yurt dışı anakart değişimi oldu Türkiye teli oldu güncellemede ona göre alacak herhalde sizinkide aldıgınız ülkeye göre alıyordur belkide yada imei den dolayı diecem ama ondan olacıgını sanmıyorum sistem formatlamayı dene son çare bide öle dene kolay gelsin ..
 

kertisow

Üye
    Konu Sahibi
pasaport kaydettirdikten sonra gelir mi. yani kayıtlıdegil diye imei bulunamadı falan diyo mcks. neyse kaydettirim ona göre denerim
 
fk555897

fk555897

Üye
Arkadaşlar güncellemeler şehre göre değil üretim zamanına göre veriliyor.
 
serihan

serihan

Üye
Olmazsa orjinal 4.2.2 yi bul ve odin ile jafla
 

kertisow

Üye
    Konu Sahibi
Odin sadece samsunglar icin kardeşim
 
serihan

serihan

Üye
tüh keşke HTC içinde birşey olsa
 
blacktalon

blacktalon

Üye
cakma olma ihtimali var oralarda
 


Üst Alt