Haber HTC İlk Çeyreği Zarar İle Kapattı!

Sponsorlu Bağlantılar

AndroidTR20

AndroidTR20

Üye
    Konu Sahibi
HTC İlk Çeyreği Zarar İle Kapattı!
Akıllı telefon dünyasının köklü firmalarından HTC piyasaya fark yaratan cihazlar sunmasına rağmen son birkaç yıldır mali anlamda kötü dönemler geçiyor. Tayvanlı üretici son olarak 2014 yılı birinci çeyreği için denetlenmemiş mali raporunu kamuoyu ile paylaştı. 2014 yılına kötü bir başlangıç yapan HTC ilk çeyreği zararla kapattı. Toplamda 1.9 milyar dolar gelir elde edildi, ancak masraflar ve vergiler çıkarıldığında şirketin 64 milyon dolar net faaliyet zararı açıkladığı görülüyor. Şirket böylece son üç dönemin ikisinde zarar açıklayarak mali anlamda en kötü dönemlerini yaşadığını gösterdi.

HTC bu haftadan itibaren yeni nesil akıllı telefonu M8'in satışlarına başlayacak. Satışların başlamasıyla ciddi manada bir gelir hedefleniyor. HTC ayrıca ön sipariş rekoru kıran Desire 816 ve bu yıl daha fazla ağırlık vereceği giriş seviyesi akıllı telefonlarla mali durumu bir nebze olsun düzeltmeyi hedefliyor.


Yeni gelen bilgilere göre, HTC One M8 isimli cihaz, ülkemizde 11 Nisan Cuma günü itibarıyla satışa sunulacak. Ayrıca cihazın ülkemizdeki fiyatı ise cihazı satın almayı düşünen tüketicilerin biraz canını sıkacağa benziyor. Çünkü cihazın 16 GB'lık versiyonu için belirlenen fiyat tam olarak 2499 TL.(Bu Fiyatlarla Zarar Etmesi Çok Normal Bence)
 


TheLastWarrior

TheLastWarrior

Üye
zararla kapadıyorlar ama şampiyonlar ligine telefon sponsoru oluyorlar bu nası iş o_O
 
  • Beğen
Tepkiler: .NeXuS. ve Burak Altun
Burak Altun

Burak Altun

Üye
M8'i de pahalı yaparlarsa durumları çok vahim olur. Umarım tekrar yükselişe geçerler. Rekabet ve tasarım açısından hTc'ye ihtiyacımız var.
 
  • Beğen
Tepkiler: .NeXuS.
MCR Killjoy

MCR Killjoy

Üye
M8'in ön sipariş fiyatı pahalı doğru. Ancak normal fiyatı 2200-2100 civarında olacak bence.
 

MaxipmaN

Üye
Bıraksınlar telefon uretmeyi satamıyo
 
  • Beğen
Tepkiler: Burak Altun
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
htc satmaması çok normal. Baktığın zaman s4 mini aynı zamanda duyuruldu ve s4 miniden tek artısı hd ekranı ve daha sağlam olması. Bunun dışında birçok eksisi var s4 mini 1200 ile çıkıp 1000 lira düştü peynir ekmek gibi satıldı onlar anca yeni çıkardılar one miniyi ve 1350 tl fiyat ile o fiyata g2 alınır. Sonra satamıyor daha 1 kişinin elinde bile görmedim. Bu fiyat politikası ile sonu nokia'dan farksız olur.
 
  • Beğen
Tepkiler: .NeXuS.
NEXUS

NEXUS

Üye
htc lerin tasarımını çok seviyorum gerçekten güzel telefon yapıyor ama maalesef satılmıyor :( çünkü çok pahalıya satıyor ve güncellemeyi hemen bırakıyor (htc one x)
 
0MG90

0MG90

Üye
One X Nvidia yüzünden güncelleme alamadı. Ya sabır.
 
oktaygezgin

oktaygezgin

Üye
htc one m8'in fiyatı uçmuş"yüksekten uçması güzelde düşüşüde sert olur"anlayana
 
  • Beğen
Tepkiler: Burak Altun ve .NeXuS.
Ali Kurtaran

Ali Kurtaran

Üye
en iyi android telefonları yapıyorlar bence ama fyatlar çok yüksek biraz düşşe iyi yoldalar ama :D
 
  • Beğen
Tepkiler: .NeXuS.
Invoke

Invoke

Üye
Çünkü cihazı yok piyasada. Hala One mı satacak? M8 ile ikinci çeyrekte toparlar artık.
htc lerin tasarımını çok seviyorum gerçekten güzel telefon yapıyor ama maalesef satılmıyor :( çünkü çok pahalıya satıyor ve güncellemeyi hemen bırakıyor (htc one x)

HTC gayet iyi güncelleme sunuyor aslında. (bknz: One)
One X'in suçlusu Nvidia'dır, HTC değil.
 
  • Beğen
Tepkiler: Ali Kurtaran ve 0MG90
messevim

messevim

Üye
htc lerin tasarımını çok seviyorum gerçekten güzel telefon yapıyor ama maalesef satılmıyor :( çünkü çok pahalıya satıyor ve güncellemeyi hemen bırakıyor (htc one x)
Pahalıya satmasının nedeni, ürettiği telefonlarının kasası damacana plastiğinden değilde daha kaliteli malezemelrden üretiliyor olması.. Htc nin tasarımına bende hastayım. Ayrıca güncelleme konusunda arkadaşlar gereken cevabı vermişler.
 
  • Beğen
Tepkiler: 0MG90
Ali Kurtaran

Ali Kurtaran

Üye
aynen alıp gitmiş htc güncelleme dağıtmıyor diye.arkadaş samsung mu dağıtıyor ben anlamıyorum .Allahtan one x bi güncelleme almadı nvidia yani ondada.one one maxhatta one mini bile aldı güncellemesini :D
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Telefonlarının fiyatlarını piyasaya sürerken bir kez daha düşünsünler o zaman...
 
TheLastWarrior

TheLastWarrior

Üye
sony'de aynı mantıkta gidiyor pahalıya kaçıyor
 
MCR Killjoy

MCR Killjoy

Üye
Çoğunuz Türkiye'ye göre düşünüyorsunuz. Cihazların yurt dışı kontratsız satış fiyatları şöyle:

Samsung Galaxy S5 : 699$
Sony Xperia Z2 : 900$
HTC One M8 : 649$

Sırf Türkiye'de pahalı diye HTC'nin batacağını düşünmek çok sağlıksız bir yorum. Unuttuğunuz bir şey var ki Türkiye küçücük bir pazar...
 
  • Beğen
Tepkiler: 0MG90
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
Çoğunuz Türkiye'ye göre düşünüyorsunuz. Cihazların yurt dışı kontratsız satış fiyatları şöyle:

Samsung Galaxy S5 : 699$
Sony Xperia Z2 : 900$
HTC One M8 : 649$

Sırf Türkiye'de pahalı diye HTC'nin batacağını düşünmek çok sağlıksız bir yorum. Unuttuğunuz bir şey var ki Türkiye küçücük bir pazar...
Katılıyorum kardeşim. :good:
 


Üst Alt