gunesinoglu
Üye
bende recovery modda Nexus hd2 romunu kullanıyorum 2.3.3 Gingerband sana onu öneririm inanılmaz hızlı
----------Eklendi @ 17:12:22 ---------- Yazıldı @ 17:11:36 ----------
Task 29. programını çalıştırın telefonu temizleyin . htc yerel sitesinden bir rom indirin ve romu yükleyin sistem boşta kalmış anlaşılan
Shiftpda adli siteye giripde rom indirebilirsiniz.task29 programını calıştırdım telefonu temizledimi bilemiyorum ancak htc yerel sitesinden rom indiremedim imei geçersiz diyor oysa benim telefon pasaport kaydı olan bir tlf
task29 dan sonra malesef ki malesef tlf hiç açılmıyor titriyor kapanıyor ses kısma ve açma kapama tuşuna bastığımda önceden htc ekranında kalıyordu şu anda hiçbiştr tepki vermiyor. cihaz sizlere ömür mü yoksa???
Shiftpda adli siteye giripde rom indirebilirsiniz.
Dedigimi yapintask29 dan sonra malesef ki malesef tlf hiç açılmıyor titriyor kapanıyor ses kısma ve açma kapama tuşuna bastığımda önceden htc ekranında kalıyordu şu anda hiçbiştr tepki vermiyor. cihaz sizlere ömür mü yoksa???
bende recovery modda Nexus hd2 romunu kullanıyorum 2.3.3 Gingerband sana onu öneririm inanılmaz hızlı
----------Eklendi @ 17:12:22 ---------- Yazıldı @ 17:11:36 ----------
rom stabilmi peki nasıl nand rommu kaç mb yer kalıyo bir de recovery mod dediğin nedir clockwork mu.Bi babalık yapsan da bunun linkleriniya da programlarını versen
veririm tabi istersen
bende recovery modda Nexus hd2 romunu kullanıyorum 2.3.3 Gingerband sana onu öneririm inanılmaz hızlı
----------Eklendi @ 17:12:22 ---------- Yazıldı @ 17:11:36 ----------
rom stabilmi peki nasıl nand rommu kaç mb yer kalıyo bir de recovery mod dediğin nedir clockwork mu.Bi babalık yapsan da bunun linkleriniya da programlarını versen
stock rom yüklenmesi kolay daf ile yüklüyorsun ilk yüklemede 230 mb boş alan bırakıyor
veririm tabi istersen
stock rom yüklenmesi kolay daf ile yüklüyorsun ilk yüklemede 230 mb boş alan bırakıyor
Sayfanın başında verdiğin rom gibi ozaman öylemi farkı nedir ondan linki de alayım bi zahmet
sana özel upload ediyorum
Sayfanın başında verdiğin rom gibi ozaman öylemi farkı nedir ondan linki de alayım bi zahmet
Teşekkür ederim sağolasın dostumfarklarını da sormuştum ama bu verdiğin rom cidden acaip stabil tek sıkıntısı hafıza şu an cyanogen room yukledım bu da stabıl ama htc romu kadar değil kullanımı daha ıyı htc romların .Bir avantajı romda şu sn 250 mb yer var sende ne kadar var şu an
----------Eklendi @ 19:41:45 ---------- Yazıldı @ 19:15:44 ----------
TİK tak TİK tak bekliyorum necmati kardeş upload olana kadar şu farkları bi anlatsan yawwçatlattın beni burda hahah
geldi ustam beğenmessen bende 20 tane sistem var pc'deİyi diyosan iyidir ne deyim bekliyorum upload u hala
2ben şu an typhon cynogen 3.3.9 kullanıyorum youtubee dan baktım senınkıne arayuzu aynı benm romda tek sıkıntım şu hatta 2 tanesi 1.Kişileri facebooktakılerle bırleştırıyorum telefonu kapatıp açınca hepsı sıfırlanıyo 2 zil sesını sd karta attıgım bır muzık yapamıyorum.
2
side saçmaymış
romu beğendinmi onu söyle yavhahah ee saçma da napıyımama baktım cidden muhtemelen typhoon romlar nexusu geliştirmiş youtube dakı vıdeolardan baktım hemen hemen aynı şeyler sende varmı bu yazdıgım saçma problemler eger yok dıyosan hemen yukleyım gps wifi problemı yok degılmı bu verdıgınde
----------Eklendi @ 12:23:26 ---------- Yazıldı @ 12:22:16 ----------
verdiğin romun 2.7 de çıkmış
----------Eklendi @ 12:24:07 ---------- Yazıldı @ 12:23:26 ----------
hatta 2.9
----------Eklendi @ 13:41:39 ---------- Yazıldı @ 12:24:07 ----------
2.9 yükledim bu arada zil sesi olayı bunda da aynu muhtemelen sende de aynıdır
----------Eklendi @ 14:08:23 ---------- Yazıldı @ 13:41:39 ----------
typhoon cynegen 3.3.9 romda hafıza 250 mb civarlarındayı bunda 213 kaldı aynı programları yükledim
----------Eklendi @ 14:55:39 ---------- Yazıldı @ 14:08:23 ----------
yaw şu zil sesiolayına ayar oldum bir türlü kendi zil sesimi tanıtamıyorum
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?