HTC HD2 Android Kurulumu (Necmati)


task29 programını calıştırdım telefonu temizledimi bilemiyorum ancak htc yerel sitesinden rom indiremedim imei geçersiz diyor oysa benim telefon pasaport kaydı olan bir tlf
 

Necmati

Üye
    Konu Sahibi
task29 programını calıştırdım telefonu temizledimi bilemiyorum ancak htc yerel sitesinden rom indiremedim imei geçersiz diyor oysa benim telefon pasaport kaydı olan bir tlf
Shiftpda adli siteye giripde rom indirebilirsiniz.
 

Shiftpda adli siteye giripde rom indirebilirsiniz.
task29 dan sonra malesef ki malesef tlf hiç açılmıyor titriyor kapanıyor ses kısma ve açma kapama tuşuna bastığımda önceden htc ekranında kalıyordu şu anda hiçbiştr tepki vermiyor. cihaz sizlere ömür mü yoksa???
 

Necmati

Üye
    Konu Sahibi
Dedigimi yapin
 
 

Necmati

Üye
    Konu Sahibi
 
Teşekkür ederim sağolasın dostum farklarını da sormuştum ama bu verdiğin rom cidden acaip stabil tek sıkıntısı hafıza şu an cyanogen room yukledım bu da stabıl ama htc romu kadar değil kullanımı daha ıyı htc romların .Bir avantajı romda şu sn 250 mb yer var sende ne kadar var şu an

----------Eklendi @ 19:41:45 ---------- Yazıldı @ 19:15:44 ----------

TİK tak TİK tak bekliyorum necmati kardeş upload olana kadar şu farkları bi anlatsan yaww çatlattın beni burda hahah
 

Necmati

Üye
    Konu Sahibi

ben şu an Google Nexus one Hd2 adlı romu kullanıyom anlattım ya özellikler hız hafıza felan felan
 
İyi diyosan iyidir ne deyim bekliyorum upload u hala
 
ben şu an typhon cynogen 3.3.9 kullanıyorum youtubee dan baktım senınkıne arayuzu aynı benm romda tek sıkıntım şu hatta 2 tanesi 1.Kişileri facebooktakılerle bırleştırıyorum telefonu kapatıp açınca hepsı sıfırlanıyo 2 zil sesını sd karta attıgım bır muzık yapamıyorum.
 

Necmati

Üye
    Konu Sahibi
2
side saçmaymış
 
Evvet beyler merhaba sonunda symbiandan androide geçiş yaptıktan sonra maxide htc hd2 kullanan arkadaşları görmek beni çok mutlu etti . Konuyu baştan sona kadar okudum. emeğine sağlık güzel anlatmışın . Şu ios kurulumunu merak ettim işin doğrusu stabil çalışırmı acaba bi denesek . Maksat yeşillik olsun yoksa androidden gayet memnunum
 
Tepkiler: Necmati
2
side saçmaymış

hahah ee saçma da napıyım ama baktım cidden muhtemelen typhoon romlar nexusu geliştirmiş youtube dakı vıdeolardan baktım hemen hemen aynı şeyler sende varmı bu yazdıgım saçma problemler eger yok dıyosan hemen yukleyım gps wifi problemı yok degılmı bu verdıgınde

----------Eklendi @ 12:23:26 ---------- Yazıldı @ 12:22:16 ----------

verdiğin romun 2.7 de çıkmış

----------Eklendi @ 12:24:07 ---------- Yazıldı @ 12:23:26 ----------

hatta 2.9

----------Eklendi @ 13:41:39 ---------- Yazıldı @ 12:24:07 ----------

2.9 yükledim bu arada zil sesi olayı bunda da aynu muhtemelen sende de aynıdır

----------Eklendi @ 14:08:23 ---------- Yazıldı @ 13:41:39 ----------

typhoon cynegen 3.3.9 romda hafıza 250 mb civarlarındayı bunda 213 kaldı aynı programları yükledim

----------Eklendi @ 14:55:39 ---------- Yazıldı @ 14:08:23 ----------

yaw şu zil sesiolayına ayar oldum bir türlü kendi zil sesimi tanıtamıyorum
 

Necmati

Üye
    Konu Sahibi
romu beğendinmi onu söyle yav

zil sesi sorunu ne
 
Abi rom güzel allahı var ama 1 zil sesini kendi kartıma yuklediğim bir ses olarak seçemiyorum 2 face hesabımdaki arkadaşlarla tel rehberindeki arkadaşları senkronıze ettiğimde telefonu kapatıp açınca bütün millet gidiyo hoop baştan bir daha hesap birleştir senden aldıgımda aynı typhoon rom da aynıydı bu iki problem ikisinde de var o yuzden htc sense teması yukledım tekrar.Senden ricam ben baktım bulamadım htc sense temalı zip uzantılı varsa elinde karta kurayım en azından desire da olur upload edersen sevinirim
Galiba desire da aynı temalı o da olur birde stabil reca ediyim sağol generalim
 

nuh096

Üye
arkdaslar bir sorum olcak konuyla iligli degil ama
bende desire s var buna windows, ios felan yüklene bilirmi yani telefon kaldira bilirmi ?

HTC HD2 alasim geldi vallaha