HTC HD2 Android Kurulumu (Necmati)

Titanium backup yukledım backup alıp fabrika ayarlarına gel dedim ve telefon açıldı butun programlar aynı kalmış silinen yok hepsi duruyo?birde sd karta taşınmayan programları tasımanın yolu yokmu
 

Necmati

Üye
    Konu Sahibi
Titanium backup yukledım backup alıp fabrika ayarlarına gel dedim ve telefon açıldı butun programlar aynı kalmış silinen yok hepsi duruyo?birde sd karta taşınmayan programları tasımanın yolu yokmu

silnmediyse kendin sil.
Sd karta taşımak istiyosan adb adlı program programları hafıza kartına yükleme yetkisi veriyor
 
Tepkiler: cemozbektrt
benim asıl derdim zaten sd karta taşımak flashplayer vs gibi programlar çok büyük o yuzden yer kaplıyo bu program daha çok işime yarar gibi süpersin vallahi tşk.

----------Eklendi @ 14:52:45 ---------- Yazıldı @ 14:00:40 ----------

markette adb yazdım ama remoteadb yada wifi adb gibi şeyler çıkıyo tam adını yazarmısın
 

Necmati

Üye
    Konu Sahibi

markette bulamassın çünkü pc programı.
Pcye geçeyim link atıcam size.
 
bekliyorum teşekkürler kullanımınıda anlatırsan sevinirim

----------Eklendi @ 16:22:20 ---------- Yazıldı @ 15:34:53 ----------

bu arada adb yazdım android sitesinden sdk falan bişeyler indirdim kurdum daha çözemedim ne oldugunu ama iyi birşey herhalde
 
birde buraya bakarmıısn başka forumlarda da aynı problemden bahsetmişler sen nasıl çözdün bu işi.
 
hemen hemen bütün programları taşıdım 30 mb oldu hafıza ama bence ve de forumlarda okuduguma göre romda sorun var hem sen de yazmışsın hafıza problemini sen nasıl çözdün

----------Eklendi @ 12:43:48 ---------- Yazıldı @ 12:40:36 ----------

Mesel romu değiştirmek istesek nasıl bir işlem yapacağız
 

Necmati

Üye
    Konu Sahibi
şu an yüklediğin romun aynısı var bende bendede 40mb gibi hafıza var zaten uygulama yükledinmi app2sd otomatik olarak çoğu uygulamayı hafıza kartına atıyor.
eğer yüklü programlar indirmek istersen sd karta kaydedilebilenleri var oyunu hafıza ya yüklüyosun oyun modlarını hafıza kartına taşıyosun bu kadar basit
 
anladım bende de şu an 30 mb kadar yer var appsd yukledim zaten birde installer ve install tools mu ne onları yukledım 2. olan da sd karta taşımnaya yarıyo hatta appsd nın taşımadıklarını da taşıyo.WM 7yuklemeyı düşündünmü hiç varmı iyi bir rom

----------Eklendi @ 15:59:07 ---------- Yazıldı @ 15:57:52 ----------

Ya bır de bızım telde 3g yok dıyo ama 3g var sadece görüntülü görüşme yaılamıyo ama ınternet olarak kullanılabılır sadece edge çıkıyo bende avea hat var
 

Necmati

Üye
    Konu Sahibi

3G hic denemedim olurmu bilmiyom.
Windiws phone 7 gorsellik acisindan berbat onermem internetten arastir bak
 
temasını yukledim androşıde gerçi biraz kullandım ama arayuz dediğin gibi sıkıntılı koca ekranda 4 tane kısayol çok saçma
 
Selam Necmati kardeş biz bu magdlr yi nasıl yükseltiriz ya da yükseltmeye gerek varmı sence birde daha iyi bir rom varmı sen hala bu romu mu kullanıyosun
 

sorun mu var Magldr'de
yok da yeni versiyon çıkmışya o yüzden yani yüklememiz gerekirmi diye.Birde bnm kayınçonun arkadaşı da htc hd 2 kullanıyo sd karta 512 mb hafıza yaratmış telefon sanırım ordan kullanıyo hafızayı bende o şekil yapmayı üşünüyorum yani yenide android yukleyeceğim peki ne yapmam lazım acaba telefonun hafızasını mı silmem gerekiyo task programı ile yanı sıfırlayıp baştanmı yapmam lazım ya da bundan baska androıd ya da daha stabıl bır rom yuklemek için ne yapmak lazım
 

hopecell

Üye
YAVV SEVBABINA BANA Bİ YARDIM

merhaba arkadaşlar..Konusu burasımıdır bilmiyorum ama yardıma ıhtıyacım var..Htc HD2 kullanıyorum yeni android yüklettim cihaza 2.3.5 diye oynanmış bi versiyon genel olarak çok memnunum fakat şöyle bir sorunum var kiii başa bela

2 gün öncesine kadar cihazda turkcell hat kullanıyodum fakat birden bire sımlock oldu avea çalısıyor ama turkcell çalışmıyor..pin kodu bile sormuyor.bu sorunu yaşayan varmı yada bana yardımcı olabilecek bir hayırsever

Şimdiden teşekkürler....
 

sorun mu var Magldr'de
[h=2]TyphooN CyanogenMod 7 RC2 rom[/h]Necmati selam nasılsın görüşmeyeli . yukarda adı geçen romu clockwork yontemıyle karta kurdum bayagı hızlandı alet fakat wifi modemıme baglanmıyo kac kec kurdum sildim olmadı en sonunda senın verdıgın roma döndüm bir ust versiyonu cıkmıs onu kuruyorum şu an yukardakı roma baksana bı gercekten guzel stabıl cok hızlı alet hıc kasımıyo tabı sd karta kurdugumuz ıcın fakat wifi aga baglanamadım bır turlu wifi ayarlar kısmına bakıyorum ip bulunamadı dıyo denersen aklında olsun.
 
Slm .benim tl göçtü acil destek gerek açılış ekranında htc yazısında takılı kalıyor ne açılıyor ne kapanıyor. Acil destek lazım
 

Necmati

Üye
    Konu Sahibi
bende recovery modda Nexus hd2 romunu kullanıyorum 2.3.3 Gingerband sana onu öneririm inanılmaz hızlı

----------Eklendi @ 17:12:22 ---------- Yazıldı @ 17:11:36 ----------

Slm .benim tl göçtü acil destek gerek açılış ekranında htc yazısında takılı kalıyor ne açılıyor ne kapanıyor. Acil destek lazım
Task 29. programını çalıştırın telefonu temizleyin . htc yerel sitesinden bir rom indirin ve romu yükleyin sistem boşta kalmış anlaşılan