başlıgın konuyu acıklayıcı olması yorum veya bılgılerını vereceklerı kısıler ıcın yararlı olur
arkadaş daha yenı forumda,zamanla bu kuralın nıye oldugunu(forumda aktıflıgı artarsa yanı bılgılerden babalanıp forumu terketmezse)anlar
telefon cok guzel ama halıyle kalın ve kaba gorunuyor bence
ozellıklerıne laf yok
3d olayı her acıdan degıl bıldıgım kadarıyla ama ılk cıkan 3d modellerınden bırı oldugunu dusunursek başarılı demek yerınde olur