HTC Evo 3d almayı düşünüyorum. Sizce nasıl ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
onur_bjk53

onur_bjk53

Üye
    Konu Sahibi
HTC Evo 3d almayı düşünüyorum. Sizce nasıl ?
Arkadaşlar htc 3d evo almayı düşünüyorum ama bide sizelere soriyim dedim nasıl iyi bi telefon mu bana çok övdüler yada başka bir tavsiyeniz var mı ? bide htc nin servisleri nerde var ?
 


Karanlık97

Karanlık97

Üye
Forum Kuralları'nı okumalısınız...

"Başlık açarken (Lütfen Yardım) gibi başlıklar açmayınız.Uyarı yada ban yiyebilirsiniz."
 
onur_bjk53

onur_bjk53

Üye
    Konu Sahibi
yardıma ihtiyacm varken ne yaziyim dostum :S hey Allahm ya
 
serif55

serif55

Üye
yardıma ihtiyacm varken ne yaziyim dostum :S hey Allahm ya

1. Yardım edin htc 3d evo almayı düşünüyorum
2. Yeni telefon alacağım yardım edermisiniz
3. Htc 3d evo nasıl bir telefon

Bunlar konu başlığı için uygun cümleler, aklınamı gelmedi!!!
 
onur_bjk53

onur_bjk53

Üye
    Konu Sahibi
evet gelmedi! ne önemi var bunun anlamadımki :S
 
y n s c n

y n s c n

Üye
Başlığa takılmayın arkadaslar, yardım edin sadece herneyse..

Benim tavsiyem optimus 3D neden dersen eğer donanımsal olarak htc evo 3d'den hem daha güçlü hemde fiyat olarak daha ucuzdur..
 
onur_bjk53

onur_bjk53

Üye
    Konu Sahibi
Başlığa takılmayın arkadaslar, yardım edin sadece herneyse..

Benim tavsiyem optimus 3D neden dersen eğer donanımsal olarak htc evo 3d'den hem daha güçlü hemde fiyat olarak daha ucuzdur..

eyw dostum sağolasın bi başlık muhabbeti var anlamış değilim nse artık şekil itibariyle beniim hoşuma HTC daha çok gitti teknik olarak çok bi fark varmıdır ?
 
serif55

serif55

Üye
Senle bi sıkıntımız yok zaten sadece kurallara uy dioruz birader yanlış bişimi yapıoruz
 
PriZm

PriZm

Üye
birader yanlis yapmiyorsunuz ama forumda hergun boyle 10larca konu aciliyor.hepsine ayni uyariyimi yazacaksiniz? birakin modlar gerekeni yapar:oke:
 
serif55

serif55

Üye
Tamam pes :ah
 
61semih

61semih

Üye
başlıgın konuyu acıklayıcı olması yorum veya bılgılerını vereceklerı kısıler ıcın yararlı olur
arkadaş daha yenı forumda,zamanla bu kuralın nıye oldugunu(forumda aktıflıgı artarsa yanı bılgılerden babalanıp forumu terketmezse)anlar
telefon cok guzel ama halıyle kalın ve kaba gorunuyor bence
ozellıklerıne laf yok
3d olayı her acıdan degıl bıldıgım kadarıyla ama ılk cıkan 3d modellerınden bırı oldugunu dusunursek başarılı demek yerınde olur
 
Şehriyar

Şehriyar

Üye
Tamam baslik tartismasi yapmayin bosuna.. Guzel arkadasim burda denilenler seni kotulemek icin degil senin yararina olan seyler.. mesela benim telefonumda root sorunum var diyelim ben acil yardim diye baslik acarsam sorunuma cozumumu bulamam cunku dikkat cekmez.. ama basliga i9003 root edemiyorum gibisinden bisi yazarsam ayni telefona sahip baska biri eger bu sorunun cozum yolunu biliyorsa dikkatini cekip actigin konuda sana yardimci olacaktir...

----------Eklendi @ 00:56:13 ---------- Yazıldı @ 00:54:42 ----------

demek istedigimi anlamissindir umarim
 
onur_bjk53

onur_bjk53

Üye
    Konu Sahibi
anlaşlmıştır dostum sağol herkes senin gibi düzle bi şekilde anlatsa sorun yok zaten :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt