Htc evo 3d aldım nasıldır ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Htc evo 3d aldım nasıldır ?
HTC evo 3d aldım teknosada indirime girmiş 1.099 tl e yanlız arkadasım dedı keske s2 alsaydın dıye almadan once arastırdım bıraz nedense dıyorlar htc nın parcası pahalı 2 yıl garantısı var bunun verıyorsun yapıyor 1 yılda teknosa kask ı var yanı araba mı alıyoruz da parcası pahalı olacak anlamadım sizce iyi bir tercih midir evo 3d s2 ile tek farkı kamerası karsılastırdım fazla fark yok kullanıcı olan arkadaslar varsa yorumlarını bekliyorum şimdiden teşekkürler
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
o fiyata 0 s2 bulamazdın ama keşke ikinci el bi s2 alsaydın.
 
    Konu Sahibi
neden s2 nın tek farkı kamerası karsılastırdımızda bunun dısında neyı farklı s2 nin
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
kardeşim alınmış alınmıştır hayirli olsun. Artik kullanip zevk almaya bak.guzel telefondur evo
 
    Konu Sahibi
kardeşim alınmış alınmıştır hayirli olsun. Artik kullanip zevk almaya bak.guzel telefondur evo


Bencede çok zevkli bi telefon bence 3d fazla bakınca normal resımlerede öyle bakıyorsun baş ağrısı yapıyor birazcık sonuçta max 1 sene kullanıyorsun modası geçıyo
 
Hayırlı olsun aynen Ali hocamın dediği gibi alınmış alınmıştır başka telefon konuşmaya gerek yok gayet güzel bir telefon keyfini çıkart
 
    Konu Sahibi
birşey sorcam ınternet paketım bıttı internetı nasıl kapatacagımı bulamadım bılen varmı
 
birşey sorcam ınternet paketım bıttı internetı nasıl kapatacagımı bulamadım bılen varmı

evo 3d den bahsediyorsun sanırım. Yukarıdaki çubuğu çek hızlı ayarlar yazar altta oraya bas ayarları göreceksin bluetooth wi fi benzeri ayarlar var oradan paket veriyi kapatabilirsin.
 
    Konu Sahibi
tamamdır bunu soruyordum akıllı telefon netten paketı de tasarruflu kullansa ya madem o kadar aklı var
 
tamamdır bunu soruyordum akıllı telefon netten paketı de tasarruflu kullansa ya madem o kadar aklı var

bi tasarruf yöntemi söyliyim. Opera mobileyi indiriyorsun ayarlarından opera turboyu aktifleştiriyorsun al sana tasarruf yüzde 70 80 civarı tasarruf saglıyo bunu yaparken de girdiğin siteyi sıkıştırma yoluyla ve resimlerin kalitesini düşürerek yapıyo hem daha hızlı hem tasarruflu. Bunu bizzat kendim denedim. Opera turbo kapalıyken faceye girdim 85kb gitti açıkken girdim 27kb gitti.
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
opera turbo ile tasarruf dogrudur ama yavaşlatir
 

Mobilator

Emekli Yönetici
Güzel cihaz hayırlı olsun. Htc'nin malzeme kalitesi yeter.
 

Superfan

Üye
Donanım iyi.Biraz kaba ama çok önemli değil.Adından da belli 3D özelliği.Hayırlı olsun.
 

MasteLaa

Üye
Hayırlı olsun kardeşim Bu aralar dediğim gibi herkes telefon alıyor hayırlısı inşallah hayrını görürsün
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
hayır dahada hızlandırıyo çünkü resimlerin kalitesini düşürüyo ve sayfayı sıkıştırarak yüklüyo bu sayede daha hızlı oluyo

ben kendi deneyimimi soyledimsikiştirma yaptigini ve resim kalitesini duşurerek yukledigini biliyorum ama dedigim gibi turbo acikken yavaşlama oluyor. İlk başlarda belki olmaz ama hakkinda bolumunden data kullanim bilgilerini kontrol ettigimde %50yi gectiginde yavaşlama başlar. En fazla bir iki gunde bir sifirlamaniz gerekir.
 

sanırım senin dediğin yavaşlama operanın cache yani önbelleğinden kaynaklanıyor.
 
hayırlı olsun bide bi soru soracağım illa 3d oyun mu oynanıyor yoksa normal gta modern combat vs oyunlar oynanıyor mu?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...